Dirty Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Fikk \råde\veivlagerene idag. står at det er til 4 syl m42 på pakka, er 2 pakker der de har tatt ut 4 av de i den ene slik at det blir 12 stk men bestilte til en m52b28 maskin. men har de samme lager da? kjipt å montere feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Virker jo som om de har gjort det bevisst i det minste.. For øvrig så vet jeg ikke hvor du sjekker slike dele ting, men er jo noen nettsider du kan sjekke det på Vet det er noen her som vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 var samme delenummer på GS bildeler, så regner med det er samme da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Jeppsi peppsi Satser på at motorn blir bra da Ser ut til at det spøker for meg den 14... Hadde egentlig gleda meg til det treffet, og kanskje for å se hvordan maskina di går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå