Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vurderer å bare kjøpe ny hele fronten til min e36, pga mye rust, og bulker, og det har vært motorbrann, så hele panseret er skjollete... tenkte da på uoriginale forskjermer uten hull til 750kr stk pluss uoriginalt panser til 1500kr.

Hvordan er passform og kvalitet på uoriginaldeler hos KOED?

  • 2 weeks later...
Posted

jeg har kjøpt uorginale framskjermer til e30 på koed..

ingen av hulla måtte flyttes på elle borres opp på ny.

er faktisk overrasket over passformen.

Posted

Er mest spent på hvordand e skal frakte panseret uten å skade det?

For 2 år tilbake skulle jeg selv bestille panser fra koed. Da mente de at de måtte pakke det inn i en trekasse, men allikvel kunne de ikke garantere for transporten av panseret..

Reiste på Totel Bilopphuggeri og fikk brukt panser til 1200 kr..

Da ble det jo billigere enn å sende det fra danmark for 1000 kr, også få moms og valutaomregningen i tillegg..

Panseret må uansett sparkles og grunnes.. Kanskje noe mer arbeid med gammelt enn nytt panser, men det er så lite at det er ingenting.. Når det gjelder lakkering av panser er det dyrt.. Rett og slett fordi lakkeringen blir regnet utfra arealet som skal lakkeres..

Anbefaler deg å hente noe brukt fra ett høggeri.. Da får du originaldeler som passer, og er du nøye med å finne deler som ikke er "oppbrukt" tror jeg nesten du vil komme billigere ut av det..

Posted

De uorginale framskjermene er ikke 100% like. Der de skal flukte med panser helt fremst, er de uorginale 2,5 cm for kort. Ellers er de ok, selvom materialkvaliteten ikke ser ut til å være av helt samme kaliber.

Posted

Kjøpte en 97-grill til E36 hos dem for en stund siden, og den kom frem med litt små bulker. Var godt pakket, så kan umulig blitt skadet under frakten.

De var uansett veldig behjelpelige og tilbakebetalte pengene for den. God service

Posted
Kjøpte en 97-grill til E36 hos dem for en stund siden, og den kom frem med litt små bulker. Var godt pakket, så kan umulig blitt skadet under frakten.

De var uansett veldig behjelpelige og tilbakebetalte pengene for den. God service

Mens min, samme grill, kom frem uten noen skader. Så er visst litt hipp som happ.

Posted
Kjøpte en 97-grill til E36 hos dem for en stund siden, og den kom frem med litt små bulker. Var godt pakket, så kan umulig blitt skadet under frakten.

De var uansett veldig behjelpelige og tilbakebetalte pengene for den. God service

Mens min, samme grill, kom frem uten noen skader. Så er visst litt hipp som happ.

Kjøpte også en facelift grill av dem.. Viste seg å være bretta inn på sidene slik at det ble bulker i hjørnene.. Garantert fraktselskapet som har slurva.. Var bare å rette det så ikke noe problem.. Men det ble jo skade så..

Men panser altså.. Det er jo GANSKE ømfintlig for støt i hjørnene helt inn mot frontruta da..!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...