Kobar Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Vurderer å bare kjøpe ny hele fronten til min e36, pga mye rust, og bulker, og det har vært motorbrann, så hele panseret er skjollete... tenkte da på uoriginale forskjermer uten hull til 750kr stk pluss uoriginalt panser til 1500kr. Hvordan er passform og kvalitet på uoriginaldeler hos KOED? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Dette lurer jeg også på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Jeg har kjøpt mye deler fra koed i det siste, og de har både nytt og brukt til en rimelig penge,servicen er upåklagelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 jeg har kjøpt uorginale framskjermer til e30 på koed.. ingen av hulla måtte flyttes på elle borres opp på ny. er faktisk overrasket over passformen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Men man hvet anldri når det gjelder uorginale deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Er mest spent på hvordand e skal frakte panseret uten å skade det? For 2 år tilbake skulle jeg selv bestille panser fra koed. Da mente de at de måtte pakke det inn i en trekasse, men allikvel kunne de ikke garantere for transporten av panseret.. Reiste på Totel Bilopphuggeri og fikk brukt panser til 1200 kr.. Da ble det jo billigere enn å sende det fra danmark for 1000 kr, også få moms og valutaomregningen i tillegg.. Panseret må uansett sparkles og grunnes.. Kanskje noe mer arbeid med gammelt enn nytt panser, men det er så lite at det er ingenting.. Når det gjelder lakkering av panser er det dyrt.. Rett og slett fordi lakkeringen blir regnet utfra arealet som skal lakkeres.. Anbefaler deg å hente noe brukt fra ett høggeri.. Da får du originaldeler som passer, og er du nøye med å finne deler som ikke er "oppbrukt" tror jeg nesten du vil komme billigere ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 De uorginale framskjermene er ikke 100% like. Der de skal flukte med panser helt fremst, er de uorginale 2,5 cm for kort. Ellers er de ok, selvom materialkvaliteten ikke ser ut til å være av helt samme kaliber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Kjøpte en 97-grill til E36 hos dem for en stund siden, og den kom frem med litt små bulker. Var godt pakket, så kan umulig blitt skadet under frakten. De var uansett veldig behjelpelige og tilbakebetalte pengene for den. God service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Kjøpte en 97-grill til E36 hos dem for en stund siden, og den kom frem med litt små bulker. Var godt pakket, så kan umulig blitt skadet under frakten. De var uansett veldig behjelpelige og tilbakebetalte pengene for den. God service Mens min, samme grill, kom frem uten noen skader. Så er visst litt hipp som happ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Eller så er veng.no et alternativ, kjøpte grillramme og to framskjermer derifra, passet utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 kjøp orginalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Kjøpte en 97-grill til E36 hos dem for en stund siden, og den kom frem med litt små bulker. Var godt pakket, så kan umulig blitt skadet under frakten. De var uansett veldig behjelpelige og tilbakebetalte pengene for den. God service Mens min, samme grill, kom frem uten noen skader. Så er visst litt hipp som happ. Kjøpte også en facelift grill av dem.. Viste seg å være bretta inn på sidene slik at det ble bulker i hjørnene.. Garantert fraktselskapet som har slurva.. Var bare å rette det så ikke noe problem.. Men det ble jo skade så.. Men panser altså.. Det er jo GANSKE ømfintlig for støt i hjørnene helt inn mot frontruta da..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå