Maloi Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13697952 Fin bil Se se se...
Sir Hofstad Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Burde være grei pris for bilen hvis den er like fin som den ser ut til på bilder
Patrick B Posted June 6, 2008 Posted June 6, 2008 Hmm kunne vært grei bruksbil i Tromsø til høsten, må bare selge E30en først
Recommended Posts