Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute å kjørte med Crossen så ble jeg meid ned av en bil.

Hvordan skal jeg gå fram ? crossen sviver ikke lenger radiator + div er trøkt rett inn + bilen hans er er smelt godt i fronten etter fjellveggen.

for å si det slik , det var IKKE min feil. men jeg har jo ikke lov å kjøre cross på offentlig vei, og han hadde heller ikke lov å kjøre bil vis dere skjønner.

8)

Må nesten bare presse penger ut av han, men hva skjer vis jeg går til politiet? jeg kjørte jo ulovelig selv.

skal ned på legevakta nå sykt vont i skulder + kne, hadde rustning på meg heldigvis, den ble knust :lol:

Skrevet

Skylddeling. Dere bæsja begge på leggen og må ta konsekvensene for dere selv ;) han får nok dyrere reparasjoner enn deg uansett ;)

Skrevet
Slik personskade ville jeg meldt i allefall.

I forhold til evt senskader osv.

Og vil anta at det ikke er du som får størst problem.

Kjørte faktisk på en grusvei vis det har noe å si :lol:

hmm må tenke over saken, orker ikke se på crossen nå, må bare ligge å pleie meg, tror ikke jeg har knekt no bare masse skrap og forslått

Skrevet

Au au! Tror for å være ærlig du stiller dårlig ann hvis du vil ha hjelp fra politiet med å løse denne saken, sannsynligvis ender det ikke opp med annet enn at du får deg en eller annen form for bøtelegging eller straff.

Det beste å gjøre i denne situasjonen er nok å få han som er skyld i dette til å for egne penger reparere bilen sin, sykkelen din og eventuelt legeregninga di. Hvis det skulle vise seg å bli bråk av dette kan det i verste fall hende at det beste bare er å trekke seg tilbake og reparere crosseren selv.

Det er en vanskelig sak du har havnet i for å si det slik.

Men hva mener du med at bilisten heller ikke hadde lov til å kjøre, hadde han ikke skilter og/eller førerkort?

Jeg har selv vært borti noe lignende en gang hvor at jeg kolliderte med lettmotorsykkel, kjenner litt til følelsen man sitter igjen med etterpå, og man har gjerne litt vondt for å bevege på seg de første dagene etterpå.

Du får uansett ha god bedring, håper saken løser seg for din del. :wink:

Skrevet
Au au! Tror for å være ærlig du stiller dårlig ann hvis du vil ha hjelp fra politiet med å løse denne saken, sannsynligvis ender det ikke opp med annet enn at du får deg en eller annen form for bøtelegging eller straff.

Det beste å gjøre i denne situasjonen er nok å få han som er skyld i dette til å for egne penger reparere bilen sin, sykkelen din og eventuelt legeregninga di. Hvis det skulle vise seg å bli bråk av dette kan det i verste fall hende at det beste bare er å trekke seg tilbake og reparere crosseren selv.

Det er en vanskelig sak du har havnet i for å si det slik.

Men hva mener du med at bilisten heller ikke hadde lov til å kjøre, hadde han ikke skilter og/eller førerkort?

Jeg har selv vært borti noe lignende en gang jeg kolliderte med en pickup når jeg var ute å kjørte lettmotorsykkel så jeg kjenner til følelsen man sitter igjen med etterpå. Man er nokså mørbanket de førstkommende dagene. Du får ha god bedring du, håper saken ordner seg for din del. :wink:

Takker for det. var en pickup faktisk :wink: tror ikke det blir noe politi, problemet er at jeg just er ferdig med betenelse i ryggen + har bristet ryggen før, kjipt vis jeg får vondt i ryggen igjen, ja vet var dumt å ut å kjøre cross da, men er ikke lett å dy seg, sommer og sol og bare ut å herje, hadde skilter hadde førerkort, men noe man somregel må vente te nestendag får å kjøre vis du skjønner.

Skrevet

Promille med andre ord.. Noe som ikke du kan bevise, så det vil da si at det blir ord mot ord, og siden du ikke kan bevise at han var full ender du opp som "sorte får"..

Nei litt usikker på den der altså.. Nesten beste å bare å holde kjeft, og betale regningene selv..

Skrevet

Hadde han hatt promille hadde jeg svinbanka han og krevd at han ordnet opp i det..

Viss ikke... Så er du rimlig fucked og uten noen rettigheter om du kjørte crosser på off. vei og blei kjørt på.. Så ville ikke akkurat krevd erstatning for div, blir dyrt nok for føreren bare å reparere sitt eget..

Men om en av dere har hatt noe innabords når dere kjørte så er jo saken en helt annen...!

Skrevet

Sticky situation, this one! Tror dessverre du må belage deg på å betale legeregninga selv. Men prøv først å tyne han fylliken litt. Kanskje han er skjelven for at du tar saken til politiet og gir deg penger likebvel. Skader jo ikke å prøve :?

Skrevet

Betat hver deres regninger.. Evt kom til en enighet..:) Greit han kjørte i fylla, men den crosseren har ikke no på vei å gjøre hel..

Kan tenke meg at du er rimelig mørbanka.. Hehe.. Bra du brukte utstyr :)

Skrevet

Bare for å få det på bordet. JEG HADDE IKKE NOE INNABORS.

Ja er ikke alltid jeg kjører med utstyr, så var flaks jeg hadde tatt det på :P

fyren fikk ikke opp bilen fra grøfta og jeg møtte politiet på vei hjem. så er nok han uansett som for den største straffa :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...