Steven Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Jeg har en 1986 e30 med m50b25 motor i. Og jeg har i den senere tid lagt merke til en dunkelyd som kommer å går på turtallet ca mellom 3-5000 omdreininger. Det henger ikke sammen med noe driverk da den kommer om jeg står i ro og ruser motoren. Det høres ut som om det kommer fra turtelleren selv. Men jeg tror det kan ha noe med vannet som går inn til varmeapparatet fra motoren. Fordi det slår såpass godt at du kjenner donkene om du tar hånda opp på dashbordet. Noen som har peiling på hva det kan være? Av og til så forsvinner lyden også. Kan det være vannpumpa som er slitt slik at det kommer vann i pulser som utgjør dunking inni varmeapparatet? Poppi
-Anders- Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Samme har jeg og mange andre her inne. Vet IKKE hva det er. Virker som ingen vet hva det er heller. hmm.
Steven Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 jøss, merkelige greier Har dere også bytta motor eller er det snakk om originale biler også?
-Anders- Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Det rare med min da. Jeg hadde det når jeg kjøpte bilen. Byttet motor, akkurat samme lyden. men jeg hører min mest på tomgang. Min lyd hører du såpass godt at jeg fikk tatt den opp på opptakern på mobilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå