Noland1 Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Har diverse deler til 1987 e30 cab/2 dørs. Sort skinn dørtrekk bak og fremme liten rift i v/fremmre trekk(se på bildet) og trekkene bak er til 2 dørs sedan.samlet. 800.- Trekkene bak meget bra 500.- Trekkene fremme Liten rift (se bildet)500.- Trekkene+ speiler 900,- +frakt... M3 speiler Ikke el.Grå. 300,- Kan ta dvd filmer i bytte.......... NB.+ Frakt..
MrStåle Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Bilder av cromfangere framme og bak på PM er du snill. Undersiden og oversiden. Pris?
Noland1 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 har ikke caben,men gjerne noe lister ++ men det vil havne sammen med de "stygge" delene
Noland1 Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 du kan komme og hente fangeren gratis,disse er ikke fine men kan sikkert bruke noe av de.
robel Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 ja hvis det ikke er rust hull i noen av de så kan jeg godt komme å hente dem =)
Noland1 Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Skrevet Juni 15, 2008 ja hvis det ikke er rust hull i noen av de så kan jeg godt komme å hente dem =) de står under listen av "stygge" deler så de er ikke bra men kan sikkert bruke noe av de....Men rust er d på endel av de. har nye på veng til kroner 5700,-men de var det bunker og "porer" ville ha rustet etter 1-2 år,eller så kan du gjøre som meg og kjøpe nye på Bavaria til rett under 11000,- .
stian E30 cab Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 Hei. Har du lednings nettet som er i dørene pluss kontakten i a-stolpen? I såfall, hvordan er tilstanden på disse?
robel Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 ja hvis det ikke er rust hull i noen av de så kan jeg godt komme å hente dem =) de står under listen av "stygge" deler så de er ikke bra men kan sikkert bruke noe av de....Men rust er d på endel av de. har nye på veng til kroner 5700,-men de var det bunker og "porer" ville ha rustet etter 1-2 år,eller så kan du gjøre som meg og kjøpe nye på Bavaria til rett under 11000,- . 11 laken for svarte?! damn... Men gjør ikke noe om det er rust, så lenge det ikke er HULL. De skal jo sandblåses og lakkes tenkte jeg
Noland1 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 ja hvis det ikke er rust hull i noen av de så kan jeg godt komme å hente dem =) de står under listen av "stygge" deler så de er ikke bra men kan sikkert bruke noe av de....Men rust er d på endel av de. har nye på veng til kroner 5700,-men de var det bunker og "porer" ville ha rustet etter 1-2 år,eller så kan du gjøre som meg og kjøpe nye på Bavaria til rett under 11000,- . 11 laken for svarte?! damn... Men gjør ikke noe om det er rust, så lenge det ikke er HULL. De skal jo sandblåses og lakkes tenkte jeg De har ikke hull,de var faktisk ikke så verst,kommer bilder ut av div. deler som jeg har for salg i løpet av kvelden.
Noland1 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 Hei. Har du lednings nettet som er i dørene pluss kontakten i a-stolpen? I såfall, hvordan er tilstanden på disse? har desverre ikke dette,det brukes på min bil. det som jeg har for salg,står på listen eller så kommer d.
endre88 Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 hei ka skal du ha for lyktene foran og bak og kan du sende ?
Noland1 Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 hei ka skal du ha for lyktene foran og bak og kan du sende ? pga.stygge hoved lykter,1000,- +frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå