mariusno Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 har et problem jeg ikke klarer of fikse, håper noen kan hjelpe meg. Jeg har to 10" Hertzbassere i en lukket orginal hertzkasse. Men de to elementene spiller ikke likt, slik at det blir problemer med luft inne i kassen. da jeg kobler ut det ene elementet spiller det ordentlig. men da jeg setter begge på. høres det ut som om det spiller i papp. håper på hjelp:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Jeg bare kaster noe ut, sikker på at du ikke kobler dem i motfase? dvs, at når den ene går inn går den andre ut osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 som sagt over, kan jo være at du har bytta om + og - på den ene bassern så da går jo den ene inn når den andre går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 du har nok byttet om + og minus ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Ville nok trodd på feilkobling jeg også, men Er det delevegg mellom bassene ? Hvis ikke kan det jo hende bassene trenger så mye luft at de stjeler lufta til hverandre.. Men siden det er orginal kasse, så burde det jo være på stell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusno Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 fant feilen. ene basselementet var ødelagt, men takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå