Jump to content

Recommended Posts

Posted

har et problem jeg ikke klarer of fikse, håper noen kan hjelpe meg.

Jeg har to 10" Hertzbassere i en lukket orginal hertzkasse. Men de to elementene spiller ikke likt, slik at det blir problemer med luft inne i kassen. da jeg kobler ut det ene elementet spiller det ordentlig. men da jeg setter begge på. høres det ut som om det spiller i papp.

håper på hjelp:/

  • 2 weeks later...
Posted

Ville nok trodd på feilkobling jeg også, men Er det delevegg mellom bassene ? Hvis ikke kan det jo hende bassene trenger så mye luft at de stjeler lufta til hverandre.. Men siden det er orginal kasse, så burde det jo være på stell.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...