Larsi Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Er det mye arbeid og bytte kanaler på denne? Hvilket arbeid må gjøres? bare kapp og sveis? Og er det viktig og få kanalen 100% på? At det ikke er slik at det må gjøres på godkjent verksted/jigg eller noe for at kanalen skal sitte 100% rett? Eller kan en ta saken i egne hender? Hvor får eg kanaler, og hvor mye koster det?
berntsen Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Sette bilen opp på bukker. Ta av dørene. Bore ut pungtene og kappe i stolpene der nye kanalen skal inn. Tar litt tid og bør være nøyen når du gjør det men må ikkje i jigg nei.
Larsi Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 Okay. Men er kanalene delt i 2? det er mest rust bak på venstre side, og eg fant bakre kanal på GS sine sider. Er det mye jobb og bytte den bakre delen?
berntsen Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Er nok det om du fant bare bakdel ja. Skal ikkje garantere det men ser slik ut på bilen også vell?
Larsi Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 Ser ikke noen skjøt eller noe lignende på kanalen. Kanskje det er noe eg må kappe og tilpasse på den orginale kanalen? At en bytter bare den bakre delen for å spare arbeid. Ikke vet eg, men det er bakre kanal det står.
Reset Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 når ett jekkfeste er "borte", hva må jeg bytte da? må jeg bytte kanalen? jekken gikk igjennom kanalen hos en kompiss, hva må gjøres da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå