Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikker på bmw e30, fete biler samtidig som de er morsomme og kjøre, men før jeg kjøper en må jeg vite ca. hvor mye den vil bruke på mila bykjøring/langkjøring og herjing.

Hilsen ganske så blakk lærling :P

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
begge bruker ca en liter ved blandet kjøring

og 320 ligger tett oppunde....

Skrevet

^^ vet dere sånn ca. hvor mye forsikringa kommer på? med tanke på at jeg er en liten kid som akkurat har fått lappen, kan bare glemme å forsikre i foreldres navn, siden broren min vraka to biler i demmes navn :P

//

slipper både 323 og 325 på asfalt? :D

Skrevet

ja, det gjør de og du betaler forsikring deretter. regn med 7k og opp alt etter bosted kun for ansvar

edit om jeg var født i 1990 og har 20% bonus ville prisen i gjensidige være 9.764 for ansva

Skrevet
^^ vet dere sånn ca. hvor mye forsikringa kommer på? med tanke på at jeg er en liten kid som akkurat har fått lappen, kan bare glemme å forsikre i foreldres navn, siden broren min vraka to biler i demmes navn :P

//

slipper både 323 og 325 på asfalt? :D

320 slipper og :)

Skrevet

men husk, er ikkje lov på offentleg vei, privat grunn eller bane anbefales!

Skrevet

Min 325 ix bruker ved pen blandet kjøring ca 1.1/ 0.8 på langkjøring, dette er på sommeren, om vinteren er den fort oppe på 1.3/ nede på ca 0.8 igjenn på langkjøring når motor er varm og veiene er fri for snø, førøverig betaler jeg 2700 i året for ansvar og 16k kjørelengde men jeg er 29 og har full bonus.

Skrevet

Min 320 slipper på 3500rpm i førstegir :P

Jeg betaler ca 8K i året for den med kun ansvar.

Gjensidige.

Er 19 nå.

Skrevet

Min bruker vel ca litt over litern til normal kjøring. Da har jeg en ganske lite økonomisk kjørestil. Alltid gassen litt i bånn før jeg girer for å høre go lyden 8)

Betaler 7500 for bare ansvar 12000 km

30% bonus 19 år

Skrevet

Da blir det nok e30 323 eller 325 denne uka, må bare ordne lærlingkontraken først :) gleder meg som en unge, men jeg er bare en unge også da :D

får man 20% bonus til og starte med?

Between, så en 325 til 12.000 var 1 gåent hjullager, 1 gåen demper og 1 gåen vippearm, vil disse delen koste mye? sorry ass men har 0 peil på pris osv :P blir min første bmw :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...