Fixfax Posted June 7, 2008 Posted June 7, 2008 Kikker på bmw e30, fete biler samtidig som de er morsomme og kjøre, men før jeg kjøper en må jeg vite ca. hvor mye den vil bruke på mila bykjøring/langkjøring og herjing. Hilsen ganske så blakk lærling
Fixfax Posted June 7, 2008 Author Posted June 7, 2008 1L uansett, vil gjerne at dere sier om det er 323 eller 325, og ossen type kjøring
|Ole| Posted June 7, 2008 Posted June 7, 2008 begge bruker ca en liter ved blandet kjøring og 320 ligger tett oppunde....
Fixfax Posted June 7, 2008 Author Posted June 7, 2008 ^^ vet dere sånn ca. hvor mye forsikringa kommer på? med tanke på at jeg er en liten kid som akkurat har fått lappen, kan bare glemme å forsikre i foreldres navn, siden broren min vraka to biler i demmes navn // slipper både 323 og 325 på asfalt?
ehrnst Posted June 7, 2008 Posted June 7, 2008 ja, det gjør de og du betaler forsikring deretter. regn med 7k og opp alt etter bosted kun for ansvar edit om jeg var født i 1990 og har 20% bonus ville prisen i gjensidige være 9.764 for ansva
|Ole| Posted June 7, 2008 Posted June 7, 2008 ^^ vet dere sånn ca. hvor mye forsikringa kommer på? med tanke på at jeg er en liten kid som akkurat har fått lappen, kan bare glemme å forsikre i foreldres navn, siden broren min vraka to biler i demmes navn // slipper både 323 og 325 på asfalt? 320 slipper og
|Ole| Posted June 7, 2008 Posted June 7, 2008 men husk, er ikkje lov på offentleg vei, privat grunn eller bane anbefales!
plumbo79 Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Min 325 ix bruker ved pen blandet kjøring ca 1.1/ 0.8 på langkjøring, dette er på sommeren, om vinteren er den fort oppe på 1.3/ nede på ca 0.8 igjenn på langkjøring når motor er varm og veiene er fri for snø, førøverig betaler jeg 2700 i året for ansvar og 16k kjørelengde men jeg er 29 og har full bonus.
LianLi Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Min 320 slipper på 3500rpm i førstegir Jeg betaler ca 8K i året for den med kun ansvar. Gjensidige. Er 19 nå.
BMWBenny Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Min bruker vel ca litt over litern til normal kjøring. Da har jeg en ganske lite økonomisk kjørestil. Alltid gassen litt i bånn før jeg girer for å høre go lyden Betaler 7500 for bare ansvar 12000 km 30% bonus 19 år
Fixfax Posted June 8, 2008 Author Posted June 8, 2008 Da blir det nok e30 323 eller 325 denne uka, må bare ordne lærlingkontraken først gleder meg som en unge, men jeg er bare en unge også da får man 20% bonus til og starte med? Between, så en 325 til 12.000 var 1 gåent hjullager, 1 gåen demper og 1 gåen vippearm, vil disse delen koste mye? sorry ass men har 0 peil på pris osv blir min første bmw
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now