Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute noen runder tidligere i kveld da jeg så en ganske beruset kar og et vakkert kvinnfolk som trengte skyss. Bestemte meg for å være grei, skulle kjøre de hjem. De viste seg at mannen var ingen ringere enn Bjørn Christian Carlsen, sjef for banekjøring i VW/Audi-klubben og VIP-gatebiltulling. Er som kjent VW-treff på Vålerbanen nå... For å kjøre han til hotellet hans skal jeg få sitte på med en valgfri Carrera RS/GT*på bana.. :D:D:D Bilen yter 355 hester, jeg gleder meg!!!!! Slipper også inn som VIP på gatebil heretter. :lol:

Skrevet

Ja, det stemmer det. :D Har vel kjappa deg du også, siden du er hjemme allerede.. Grunnen til at jeg forøvrig hadde stoppa litt lenger oppi der var at jeg holdt på å kjøre å en BEVER! Satt faen meg en bever i veien! Måtte stoppe å ta bilde av den, hadde akkurat jagd den ned i grøfta da du kom. :D

Skrevet

Aha.., en bever faktisk!

Kjørte helt lovlig helt hjem jeg, faktisk. Og det må være lenge siden sist. Er jo stort sett bare rett fram fra Jømna..

Har begynt å merke bensinprisene, og må begynne å bruke hodet (høyrefoten mindre) :shock:

Skrevet

Du kjørte da ikke i 60 da jeg kjørte forbi deg i hvertfall. :P Lønner seg å være litt forsiktig mellom fæssa og jømna, ble tatt i laser der i fjor sommer. :shock: Midt på strekka...

Skrevet

Nå skal jeg drømme meg bort i søvne. 8) God natta! Legger ved et lite bilde av beveren først siden den er en del av historia. :lol:img0109yd2.jpg

Skrevet

Kjørte bak 3 vogntog med kun Porscher til Vålerbanen i dagtidlig. 18 FETE biler var det på de 3 vogntogene :) Porsche World Tour mener jeg det stod på alle bilene.

Skrevet

Står jo 3x Porsche GT3/RS på hotellet her i Våler.. ikke daglig kost.

Skrevet

Det er de jeg skal sitte på med oddis. :D En fra Flisa som eier bilen. Den oransje og svarte... 355 tyske kåte hester.

Skrevet

Hotellet i Våler er det som er like ved Spar eller? Var 2-3 fete Porscher der i dagtidlig og en RS4.

Skrevet
Det er de jeg skal sitte på med oddis. :D En fra Flisa som eier bilen. Den oransje og svarte... 355 tyske kåte hester.

Hvis du skal sitte på i en GT3 eller GT3RS har de 415hk.

Carrera har 325hk og CarreraS har 355hk.

Det gjelder siste modell (997)

Skrevet

img0113qw1.jpg

img0114rv8.jpg

For en lyd, for en bil og for en motor! :D Dette er det råeste jeg noen sinne har satt mine ben inni. Hadde rundt 170 på langstrekka, da hadde han akkurat tømt tredje gir. Noe så rått, rett og slett. Disse kjøreegenskapene er det faen ikke mye som slår. :wink:

Bana gikk forresten over den nye parkeringsplassen på østsiden av banen, blir det vel. Spennende svinger å kjøre fort i. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...