majuz Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Tenkte og selge min 520 i deler da jeg ikke gidder påkoste den mer penger. Motoren lager en lyd som får deg til og søke dekning, så selges helst til spesielt intresserte. Kaross: 240000km, diverse rust nederst i alle dører, frontfanger har litt småmerker, bakfanger/ koffertlokk ødelagt pga påkjørt bakfra. Motor: 220000km lager som sagt fæle lyder, sikkert noen deler som er brukbare. Radiator er relativt ny mener jeg Girkasse: 140000km gåent utløserlager, støyer endel. Mener den er fra en 325 E36. Interiør: Endel slitemerker i førersete samt småmerker i resten av setene mener jeg. Ekstrautstyr: Soltak, rullegardin, Defa alarm.. Alt er til salgs utenom sideblink og speil (mulig jeg selger speil ved rett bud... elektriske, ikke innfellbare, ikke varme tror jeg Felgene er også til salgs, har noen 18 toms liggende også. Bilder kommer. Bare og spørre hvis det er noe du lurer på Gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 venstre fremskjerm.. hvordan ser den ut? rust? bulker? hva vil du selge den for? samme med girbelg og girkule. hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 venstre fremskjerm.. hvordan ser den ut? rust? bulker?hva vil du selge den for? samme med girbelg og girkule. hvor mye? Venstre framskjerm ser helt grei ut, ingen bulker. Litt antydning til smårust i buen, ellers er det en liten flekk på 0,5cm under blinklyset. Ikke gjennomrustet noen steder.. 500kr er vel en rimelig pris. Girbelg har noen hull, på girkule har stanga som gjør at du ikke kan vri kula knekt. Men funker fordet. Pris er jeg usikker på, du får fundere på om du vil ha det. Legger ved noen bilder, så kan du studere litt selv. Kameraet er litt på tur, så er ikke sikkert bildene har topp kvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 på girkule har stanga som gjør at du ikke kan vri kula knekt. Hva mener du? er det slik at det er noe ødelagt inni girkula som gjør at du kan snurre den rundt nå? eller er det på stanga det er ødelagt? stanga trenger jeg jo ikke. Hvor i landet hører du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 på girkule har stanga som gjør at du ikke kan vri kula knekt.Hva mener du? er det slik at det er noe ødelagt inni girkula som gjør at du kan snurre den rundt nå? eller er det på stanga det er ødelagt? stanga trenger jeg jo ikke. Hvor i landet hører du til? Litt dårlig forklaring der ja.. Hehe. Det er en stang som går på horisontalt inne i girkulen, som passer i det hakket som er på girstangen. Det jeg mente, var at stangen i girkulen er knekt. Men fungerer jo fortsatt fint.. Holder til mellom drammen og oslo ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 er det sota sida blink lys ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 er det sota sida blink lys ell? Ja, de er det.. Men er som sagt Alt er til salgs utenom sideblink og speil (mulig jeg selger speil ved rett bud... elektriske, ikke innfellbare, ikke varme tror jeg) ikke til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hvordan er vindusviskermekanismen på bilen.? Virker den eller det begynt å bli slakk i leddene.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hvordan er vindusviskermekanismen på bilen.? Virker den eller det begynt å bli slakk i leddene.? Virker fint såvidt jeg vet, hvordan tester man om de er slakke i leddene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hvor mye for pluggledningene(om de har en føler på ene kabelen) Og det dekselet ved grøftlyset høyre side. ? kan hende jeg trenger noe mer og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hvor mye for pluggledningene(om de har en føler på ene kabelen)Og det dekselet ved grøftlyset høyre side. ? kan hende jeg trenger noe mer og.. Dekselet har jeg Mener da de har føler, du snakker om den ledningen som gå til den gule saken i motorommet ikkesant? (se bilde lenger opp^^) Pris, 600kr for deksel og pluggledninger, frakt inkludert. er vel rimelig? Evt hvis du vil ha noe annet også, så er det bare og si ifra så blir vi sikkert enig om en pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Er høyre tåkelys helt? Isåfall hvor mye skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 Er høyre tåkelys helt?Isåfall hvor mye skal du ha for det? Beklager.. Fått seg en sprekk tvers over glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 y0, Dropp pluggledningene av det jeg sa, skaffet meg i nærområdet nå nylig. Men varmeapperat betjeningen din er jeg interessert i om den er i orden og sirkulasjonspumpa di ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 hei. trenger radiatoren og lurte på hvor mye du skulle ha for den med inkludert frakt til oslo og går den til automat gir???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå