Gå til innhold

Min M-Tech E36 Coupe '97 [Alcantara Ratt montert s.5! 25/10]


Anbefalte innlegg

Snakket med eieren i dag. Han har vist gode planer med bilen da. Snakker om å hellakkere den (samme farge), pluss bytte koffertlokk. Han skulle også begynne å bruke bilen mer, og var ikke intr. i salg. så blir spennende å se.

Tok forøvrig et bilde av den i farten, som jeg kan legge ut når jeg har mulighet om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 years later...

Kjenner som tidligere sagt dagens eier via en bekjent, så ser bilen titt og ofte, også hatt ett par turer i den. For å være ærlig har nok bilen sett sine bedre dager.. For all del fortsatt fin, og blir på ingen måte herjet med. Men eieren har på et vis gitt litt opp. Noe rust som dukker opp etc. som han ikke gidder å ta. Til tross for ufattelig mye masing fra meg blandt annet om ikke å få orden på det lille som er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kejenner dagens eier via en bekjent, så ser bilen titt og ofte, også hatt ett par turer i den. For å være ærlig har nok bilen sett sine bedre dager.. For all del fortsatt fin, og blir på ingen måte herjet med. Men eieren har på et vis gitt litt opp. Noe rust som dukker opp etc. som han ikke gidder å ta. Til tross for ufattelig mye masing fra meg blandt annet om ikke å få orden på det lille som er :P

Trist det da. Denne som var utgangspunktet til hvordan jeg ville ha E36'n min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...