Gå til innhold

Min M-Tech E36 Coupe '97 [Alcantara Ratt montert s.5! 25/10]

Anbefalte innlegg

vurderer bilstein b10 jeg også. men synes du bilen blir får lav? er du ellers fårnøyd med det?

Bilen blir ikke for lav. Jeg har mildt sagt jævlige veier i området jeg bor, og jeg har aldri tatt nedi. Senken ser også veldig bra ut og er tight så det holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MÅ bare få lov til å bumpe tråden! :) Husker jeg fellte en tåre når den forlot plassen :( Jeg som trodde jeg skulle få ratte rundt i denne som førstebil, tok jeg nok helt feil. Bilen ble solgt til en gutt på 18 fra Sandnes. Altså førstebil, håper gutten tar vare på den! Har ikke sett noe til bilen her på bimmers i ettertid. Bilen ble solgt for 85 000,-. Henrik (Happyhenke) fikk pengene og dro til Egypt med damen sin og svidde av nesten alle pengene..

Som dere kanskje skjønner er jeg lillebroren :D

Er på jakt etter bil nå, og har en 323i coupe på hånden. Skal love dere at den blir like mye entusiasteid som denne her!

Måtte bare få sagt det, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten som kjøpte bilen er fra stavanger, og ikke sandnes. Er forøvrig en tdligere bekjent av meg som har overtatt bilen, og jeg har selvfått være pasasjer i den. Dette er en bil som man merker har vært entusiast eid. Merk "vært entusiast eid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, stemmer! Sandnes, Stavanger.. Hehe, ser på en bil i Sandnes atm, ble til at jeg skrev det :D Vært entusiast eid ja.. Redd for det... Men tar han vare på bilen? *håpe*

Fant noen bilder hindagen av bilen fra en HTC mobil der den stod vinterlagret, tok til tårene hehe.. Kjipern at den ble soglt altså :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten som kjøpte bilen er fra stavanger, og ikke sandnes. Er forøvrig en tdligere bekjent av meg som har overtatt bilen, og jeg har selvfått være pasasjer i den. Dette er en bil som man merker har vært entusiast eid. Merk "vært entusiast eid"

Det var trist å høre. Dette er en veldig spesiell bil hvor bl.a felgene er bestilt fra utlandet hos en som har spesialisert seg med å pusse opp akkurat BMW felger.

Forstod det slik at det var pappa som hadde kjøpt den til nåværende eier. Da blir det fort slik hvis man ikke har noe forståelse og følelse over hodet.

Hvordan blir bilen behandlet? Trashcan? Failuredrift? Eller en kombinasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen har ikke gitt deg noen minner overhodet så jeg forstår hvorfor du sier det du sier. du har ingen relasjon til den slik som jokkke og meg som har nettopp dette.

Derfor er det synd å se den bli behandlet dårlig.

utstyr eller ikke, klimaanlegg og cruisekontroll gir en slik bil ingenting. E36 ble levert med nesten skammelig lite utstyr ift sine tyske konkurrenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre. Dette er en veldig spesiell bil hvor bl.a felgene er bestilt fra utlandet hos en som har spesialisert seg med å pusse opp akkurat BMW felger.

Forstod det slik at det var pappa som hadde kjøpt den til nåværende eier. Da blir det fort slik hvis man ikke har noe forståelse og følelse over hodet.

Hvordan blir bilen behandlet? Trashcan? Failuredrift? Eller en kombinasjon?

Igrunnen ingen av delene, heller tvertimot, om man kan si det. Bilen ser heller ut til å bli glemt. Jeg kjører ofte forbi huset, og der står den ute i gaten. Jeg trodde til å begynne med at det var for å spare bilen for saltet. Men nå som det har vært "vår i stavanger i snart to mnd. forstår jeg at dette ikke er tilfellet. Fyren som eier den tar heller buss, eller går. Så nå står den med flate dekk og låste hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen har ikke gitt deg noen minner overhodet så jeg forstår hvorfor du sier det du sier. du har ingen relasjon til den slik som jokkke og meg som har nettopp dette.

Derfor er det synd å se den bli behandlet dårlig.

utstyr eller ikke, klimaanlegg og cruisekontroll gir en slik bil ingenting. E36 ble levert med nesten skammelig lite utstyr ift sine tyske konkurrenter.

Joda, jeg har nemlig en sånn bil selv. har brukt mye mye penger på den og fått et forhold til den, men alt i alt er de jo bare en bil som fins en haug av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har nemlig en sånn bil selv. har brukt mye mye penger på den og fått et forhold til den, men alt i alt er de jo bare en bil som fins en haug av.

hehehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du et elendig forhold til din egen bil kjære deg :)

Det finnes en haug med damer der ute, men jeg mener likefullt at min samboer er unik.

På samme måte som en E36 som nå har opplevd 20 år på jorden har hatt et eget liv og er dermed forskjellig. Mulig jeg er sær som er av oppfattning av at 2 identiske biler som er eldre enn 10 år i de aller fleste tilfeller innehar tydelige forskjeller, men det er min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunnen ingen av delene, heller tvertimot, om man kan si det. Bilen ser heller ut til å bli glemt. Jeg kjører ofte forbi huset, og der står den ute i gaten. Jeg trodde til å begynne med at det var for å spare bilen for saltet. Men nå som det har vært "vår i stavanger i snart to mnd. forstår jeg at dette ikke er tilfellet. Fyren som eier den tar heller buss, eller går. Så nå står den med flate dekk og låste hjul.

Hadde du hatt mulighet for å høre om han er interessert i å selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva griner folk etter egentli. er jo bare en 320 som var levert som en helt standard 320 uten noe form for utstyr.

Den var kansje strøken men uansett hvor strøken den er så er det bare en 320 sånn blir det bare ;)

Hehehehe....! Kunne ikke vært mer enig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist å høre at bilen er blitt så glemt. Det var den ikke i mitt eie.

Man kan si hva man vil, men jeg har et spesielt forhold til E36 coupe, og spesielt denne. Fysisk sett er den lik mange andre, men alle gode minner gjør den spesiell - for meg.

Jeg stemmer for at den selges til BMWEntusiasten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...