glennarl Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Hei! Bilder er et must! Mail: kimmenrotvold@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Det er virkelig synd at staten har satt en effektiv stoppe for å få regga disse bilene. Hadde vært betraktelig mer attraktivt for meg om jeg kunne hatt skilter på den og brukt den til hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 bilder sendt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Drømmebiler det der. Hva er årsaken til at man blir nektet registrering? Noen som vet? Er det en god grunn eller er det bare norge i ett nøtteskall? Jeg ser ikke for meg noe annet enn sistnevnte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Det er vel pga at det er slutt på å registrere biler med rattet på feil side? Eller er det noe om typegodkjenning? Siden disse ikke ble tatt inn i Norge når de var nye. Skulle vel gå greit å dra til feks. Tyskland eller USA å kjøpe en venstrestyrt Skyline å ta den med til Norge å få skilt på den... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Det er vel pga at det er slutt på å registrere biler med rattet på feil side?Eller er det noe om typegodkjenning? Siden disse ikke ble tatt inn i Norge når de var nye. Skulle vel gå greit å dra til feks. Tyskland eller USA å kjøpe en venstrestyrt Skyline å ta den med til Norge å få skilt på den... ? Første jeg datt over på google; http://www.automotor.no/2005/03/07/Regi ... R-i-Norge/ Få den registrert i EU først, så i Norge stusselig opplegg altså Beklager veldig OT, men hvordan går det med 344i'en din?"ferdig"? lurer på det hver gang jeg ser du har svart på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Det er vel pga at det er slutt på å registrere biler med rattet på feil side?Eller er det noe om typegodkjenning? Siden disse ikke ble tatt inn i Norge når de var nye. Skulle vel gå greit å dra til feks. Tyskland eller USA å kjøpe en venstrestyrt Skyline å ta den med til Norge å få skilt på den... ? Første jeg datt over på google; http://www.automotor.no/2005/03/07/Regi ... R-i-Norge/ Få den registrert i EU først, så i Norge stusselig opplegg altså Beklager veldig OT, men hvordan går det med 344i'en din?"ferdig"? lurer på det hver gang jeg ser du har svart på noe Den artikkelen (Som forøvrig per skrivende stund ikke virker) er jo fra 2005.. Regelen med høyreratt kom 1.1.2008.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Virker fint her Da har jeg lært noe i dag også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Virket nu også, men det jeg skrev, gjelder fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Det er bare en ting å si : norge er et drittland når det kommer til bil! Dersom bilen var ombygget til venstre ratt hadde du i alle fall ikke fått skilt på den! Skyline er ikke typegodkjent i norge, derfor får man ikke regget de dersom de ikke har kommet til norge før 1.1.06. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 synd man ikke får registert japan import lenger ja:( er vel pga typegodkjenninga ja,, høyreratt er vel bare "unnskyldning" ifra bt/staten sin side, samme med lykter, noe man kan bygge om. kjett det ikke er lov:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Legg ut spec på bilen a. Flere bilder, utstyr osv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username= her er det flere bilder av bilen, samt mer info om utstyr osv =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå