Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ja,alt utstyr som var å få til bilen,er t.o.m varme i ratte!men ike henger feste

Var det ikke mulig å få M-pakke til denne?

Ble usikker jeg nå, men trodde det var et alternativ til alle E39 ?

Var mulig å få m-pakke innvendig... får broren min har hatt både 97 mod og 98 mod med det!!

Men du har vel bare vanlig interiør?

Skrevet
ja,alt utstyr som var å få til bilen,er t.o.m varme i ratte!men ike henger feste

Var mulig å få m-pakke innvendig... får broren min har hatt både 97 mod og 98 mod med det!!

Sry for OT, men hva er innvendig M-pakke? Multiratt/sportsratt med M-merket?

Skrevet

På broren min sin var det sportseter, multiratt/sportsratt i skinn som var sydd med tre tråer i bmw m fargene... lyseblå,mørkeblå,rød!!

Å på andre 98 mod E39 som jeg har sett på, så hadde noen sort taktrekk!!

Mye utstyr som man kunne bestille i 98 som ikke er på denne hær!!!

Skrevet

På broren min sin var det sportseter, multiratt/sportsratt i skinn som var sydd med tre tråer i bmw m fargene... lyseblå,mørkeblå,rød!!

Sportsseter har ingenting med M og gjøre. M5 har egne seter. Heller ikke sort taktrekk (dette er standard på M-pakke biler), men er vanlig ekstra utstyr på andre modeller. Sportsrattet med M har alle M-fargene i sømmene sine. Dette er vel det eneste som er "M" da.

Skrevet

Sportsseter har ingenting med M og gjøre. M5 har egne seter. Heller ikke sort taktrekk (dette er standard på M-pakke biler), men er vanlig ekstra utstyr på andre modeller. Sportsrattet med M har alle M-fargene i sømmene sine. Dette er vel det eneste som er "M" da.

Ja me da er vi tilbake på det med m-pakke da... den kom jo ikke før 2001...

Skrevet

folk har mye å henge seg oppi når man prøver å selge bil her.men her er utstyrlista.men tror ike du fikk m-pakke til den bilen her for m5 kom vel ike før.99/00 mod.??

0hdmokyyepz5xcpwzn7f.jpg

Skrevet

15000 i mellom, og du eller kona di for da en bil som er ønsket. Og ikke minst pen og velholdt. tenk litt på det, og gi meg beskjed.

Skrevet

Fin bil det der å sitter å lurer litt, men har samme bil med litt mindre utstyr så regner med du ikke vil ha den i inbytte, Men hva skal du ha for bilen, en siste pris jeg kan forholde meg til??

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...