Raymond Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 er prisen fremdeles 170k? for en 98? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 tror han skal ha 140k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 vi prøver på 145 ja,mye bil for pengene her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 ja,alt utstyr som var å få til bilen,er t.o.m varme i ratte!men ike henger feste Var det ikke mulig å få M-pakke til denne? Ble usikker jeg nå, men trodde det var et alternativ til alle E39 ? Var mulig å få m-pakke innvendig... får broren min har hatt både 97 mod og 98 mod med det!! Men du har vel bare vanlig interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 d er comfort seter i den,di er faktisk dyrere en sportstoler.di er justerbare i alle retinger!el.seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 ja,alt utstyr som var å få til bilen,er t.o.m varme i ratte!men ike henger feste Var det ikke mulig å få M-pakke til denne? Ble usikker jeg nå, men trodde det var et alternativ til alle E39 ? Var mulig å få m-pakke innvendig... får broren min har hatt både 97 mod og 98 mod med det!! Men du har vel bare vanlig interiør? Sry for OT, men hva er innvendig M-pakke? Multiratt/sportsratt med M-merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 ja,alt utstyr som var å få til bilen,er t.o.m varme i ratte!men ike henger feste Var det ikke mulig å få M-pakke til denne? Ble usikker jeg nå, men trodde det var et alternativ til alle E39 ? Var mulig å få m-pakke innvendig... får broren min har hatt både 97 mod og 98 mod med det!! Men du har vel bare vanlig interiør? Sry for OT, men hva er innvendig M-pakke? Multiratt/sportsratt med M-merket? På broren min sin var det sportseter, multiratt/sportsratt i skinn som var sydd med tre tråer i bmw m fargene... lyseblå,mørkeblå,rød!! Å på andre 98 mod E39 som jeg har sett på, så hadde noen sort taktrekk!! Mye utstyr som man kunne bestille i 98 som ikke er på denne hær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Sry for OT, men hva er innvendig M-pakke? Multiratt/sportsratt med M-merket? På broren min sin var det sportseter, multiratt/sportsratt i skinn som var sydd med tre tråer i bmw m fargene... lyseblå,mørkeblå,rød!! Å på andre 98 mod E39 som jeg har sett på, så hadde noen sort taktrekk!! Mye utstyr som man kunne bestille i 98 som ikke er på denne hær!!! Sportsseter har ingenting med M og gjøre. M5 har egne seter. Heller ikke sort taktrekk (dette er standard på M-pakke biler), men er vanlig ekstra utstyr på andre modeller. Sportsrattet med M har alle M-fargene i sømmene sine. Dette er vel det eneste som er "M" da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Sry for OT, men hva er innvendig M-pakke? Multiratt/sportsratt med M-merket? På broren min sin var det sportseter, multiratt/sportsratt i skinn som var sydd med tre tråer i bmw m fargene... lyseblå,mørkeblå,rød!! Å på andre 98 mod E39 som jeg har sett på, så hadde noen sort taktrekk!! Mye utstyr som man kunne bestille i 98 som ikke er på denne hær!!! Sportsseter har ingenting med M og gjøre. M5 har egne seter. Heller ikke sort taktrekk (dette er standard på M-pakke biler), men er vanlig ekstra utstyr på andre modeller. Sportsrattet med M har alle M-fargene i sømmene sine. Dette er vel det eneste som er "M" da. Ja me da er vi tilbake på det med m-pakke da... den kom jo ikke før 2001... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 folk har mye å henge seg oppi når man prøver å selge bil her.men her er utstyrlista.men tror ike du fikk m-pakke til den bilen her for m5 kom vel ike før.99/00 mod.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 15000 i mellom, og du eller kona di for da en bil som er ønsket. Og ikke minst pen og velholdt. tenk litt på det, og gi meg beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Fin bil det der å sitter å lurer litt, men har samme bil med litt mindre utstyr så regner med du ikke vil ha den i inbytte, Men hva skal du ha for bilen, en siste pris jeg kan forholde meg til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 setter prisen til 145',vil helst ike ha e-39 i bytte,men e-46:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Godt jeg har en på lur da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg