sportevo 3 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 vil ha en facelift e-46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 ok, da tror jeg du må ut med et mellomlegg. Er ikke de dyrere(hvis det skal være noe dugenes motor, og utstyr) enn det du skal ha for din a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 da må j gi i mellom da skal ha 316 el 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 tenkte på bilen din nå bimmere46,men så at den ike hadde rails..må ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 ja nei den har ikke det se. Det er vel ikke noe man bare monterer på, må vel borre i taket og greier? Eller finnes det lettere måter å monteret det på? Men den er jo litt sporty uten det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 mere sporty med mener j da..men hadde du ike en berlingo j kunne få i bytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 jo jeg hadde det, men den er nesten for god til å bytt bort, og da må jeg i tillegg gi deg en god del mer penger og har jo ikke bruk for to bimmere i stv. hvis du klarer deg uten rails så er min klar. eu ok til 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 må ha rails:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 et lett kompromiss dette her da gutter og vel litt småpenger, når man først bytter bil liksom. Lett å montere, da alt er klart i taket. Rails kan man skaffe brukt fra etpar lapper til nye for ca (tror det var) rundt 5 lapper nytt på Bmw. Stå på og bytt biler.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 ja det er sant det, tittet på taket i dag, og så at alt var klart der til å bare montere på. men jeg selv hadde ikke giddet å begynt å styre med det etter å ha byttet bil. Hehe, hadde heller funnet en som har dette, om ikke man har dårlig råd eller tid da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 selg din da bimmere46,så kjøper du min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Noen som har en e-46 touring som vil byttes?kan oxo ta e-30 touring som delebetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 nei trenger ikke selge min sånn direkte. Er meget fornøyd med bilen. Men om det dukker opp noen sånne som deg som vil ta en bil som min i innbytte, og jeg liker bilen deres så er jeg jo alltid åpen for forslag. Forandring fryder sier de. Moro å bytte litt i blant også da. Men jeg selger ikke min enda så uten videre. Skulle du få lyst til å bytte mot min touring, og kose deg med å montere rails så er det bare å si fra. Så finner vi ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 opp.noen som har noe i bytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg