racinghead Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 hallo. lurte på om noen vet om det er noe spes som må gjøres mtp lufting av bremser på min 86 mod 325ix m abs. abs lampa lyser og får ikke noe spes bra pedal og lurte på om hvor jeg skal begynne å lufte bremser og hvor jeg skal slutte og om jeg i tillegg må lufte noe på abs pumpa for å få alt til å funke igjen. alle tips er velkomne.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now