NeonMuffler Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 hei selger unna et komplett interiør til e34. dette er "utvidet skinnpakke" dvs at ALT er i skinn. det eneste som mangler er den delen over midtkonsollen, eller skal det være komplett. det er ingen sår eller rift i stolene, men førerstolen burde farges opp. du får: -elektriske m5 stoler foran og bak i skinn -midtkonsoll i skinn uten hull -4 hele dørtrekk uten luftbobler og limslipp -hanskerom i skinn -masse deler hentes i Oppegård, ca 5min unna Tysenfryd kom med BUD!
Tam Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Det er en Champagne extended leather innredning og var et litt uvanlig tilbehør til E34 M5.
NeonMuffler Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 riktig som Tam sier, det kommer fra en M5 ja
Morbus Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Har førersetet fått slitt fargen eller er det bare møkk? Har nettop handlet tilsvarende interiør, bare i svart skinn... bytte? Var veldig fin farge det der.. Hadde passet ypperlig til min svarte e34.
NeonMuffler Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 fører stolen er vel litt slitt og møkkete, så ville farget den opp. har du sorte dørtrekk i full skinn da? ellers er jeg ikke intr da jeg selv har sort m5 interiør
Morbus Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 fører stolen er vel litt slitt og møkkete, så ville farget den opp. har du sorte dørtrekk i full skinn da? ellers er jeg ikke intr da jeg selv har sort m5 interiør Ja, dørtrekka er i skin de også, nå ble jeg litt usikker på hva du mener med full skinn. Det er hvertfall sømmer og skin i midtdelene. Denne bilen hadde også full skinnpakke, så midtkonsoller og brekk etc er skinntrukket. Var jo i grunn bare ment som et "skambud" regnet ikke med at du ville byttet det til fordel for et annet. Men om du er interessert så sender jeg bilder osv.
NeonMuffler Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 bump! gi bud, MÅ BORT! har kverka bilen min så trenger cash
camxer Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Hvis det var ikke beige skinn, så ville jeg ha kjøpt det på flekken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå