Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har ett komplett sett med dørtrekk og seter til E34 og litt andre deler fra en delebil jeg skaffet meg for litt siden,men viste seg og være nedfellbat baksete og det hadde jo brått ikke jeg :? .

Så hvis noen er interesert og trenger det er det bare og gi bud,men svarer ikke på skam bud folkens hehe.

Var en her og så på det igår og han sa det var vært pengene,men han hadde også selvfølgelig ikke nedfellbare seter bak :( .

5000 er det fint verdt og det er helt og fint i seter og dørtrekk.

Hvis noen syns det går raskere kan jeg nås på tlf 90697439.

Bare og ringe eller sende en sms,så svarer så fort jeg kan :D .

Bilder sendes på mail,da jeg ikke får dem inn her.

Får bare ERROR og dritt når jeg prøver,men sender bilder til de som er interesert :D

Posted

skal kontakte en kompis som har nedfeltbar baksete jeg, han ville ha et sånn sa han for ikke lenge siden ;)

Posted
skal kontakte en kompis som har nedfeltbar baksete jeg, han ville ha et sånn sa han for ikke lenge siden ;)

Den er grei vet du.. Får bare si ifra når du har snakka med han og om han vil se det kan jeg godt sende deg noen bilder av det.. :)

Trenger og få det bort så fort som mulig se,for jeg kan ikke ha dele bilen stående her lenger..

Fått nok kjeft for det nå syns jeg hehe :wink:

Ha en god kveld videre :D

Posted
Det var meg som var og kikket, kjempefine seter, verdt hver eneste krone! :)

Hei igjen Kai. Surt att det ikke passa,men takk for komentaren,så folk ikke tror det er bare noe jeg sier hehe

Lykke til med letingen videre og god sommer :)

Posted
Neida, setene og dørtrekka er fine som bare det, ha en god sommer og lykke til med salget! (Gratis-bump)! :D

Takk for det og lykke til med letingen videre du også.

Takk for bump å :D:wink:

Posted
skal kontakte en kompis som har nedfeltbar baksete jeg, han ville ha et sånn sa han for ikke lenge siden ;)

Den er grei vet du.. Får bare si ifra når du har snakka med han og om han vil se det kan jeg godt sende deg noen bilder av det.. :)

Trenger og få det bort så fort som mulig se,for jeg kan ikke ha dele bilen stående her lenger..

Fått nok kjeft for det nå syns jeg hehe :wink:

Ha en god kveld videre :D

han hadde vist skaffa seg seter:( beklager
Posted
skal kontakte en kompis som har nedfeltbar baksete jeg, han ville ha et sånn sa han for ikke lenge siden ;)

Den er grei vet du.. Får bare si ifra når du har snakka med han og om han vil se det kan jeg godt sende deg noen bilder av det.. :)

Trenger og få det bort så fort som mulig se,for jeg kan ikke ha dele bilen stående her lenger..

Fått nok kjeft for det nå syns jeg hehe :wink:

Ha en god kveld videre :D

han hadde vist skaffa seg seter:( beklager

Det går bra vet du. Takk alikevell og ha en god kveld videre :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...