ThomasM Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Heisann! Nå er det like før jeg blir stol BMW eier igjenn (ENDELIG!) Det jeg lurer på om noen har mulighet for og sjekke om hvem som har eid bilen før og om den evt har vært kolisjonskadet ? Så ble misstenksom når jeg så et oppretterskiltplate forann på bilen, og helt nye lykteglass Har driti meg ut på kjøp av bil før :\ den var kolisjonskadet.. Ellers, hvordan er BMW sin 316 1.9l 2000 modell ? Syntes den virket ganske sprek ut.. Hilsen Thomas
ChrZZ Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Grattis med ny bil, din NOK EN GANG, hermegås! ;) Jaja, du hermet ikke med meg med Poloen da Hva mer om bilen? Info info info! Utstyr! Km-stand? Pris?
Lars89 Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Biltilsynet kan hjelpe deg med historikk. 316 har jeg ikke prøvd, men 318 går helt greit. Ikke noe voldsom aks, men oppe i fart går det helt greit. Ikke noe problem med forbikjøringer osv. Må, som de fleste BMW-er ha litt turtall før det skjer noe særlig.
kuanov Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Har selv eid den samme type bil (også 2000modell) som du vurderer å kjøpe. Ble veldig positivt overrasket hvor sprek 316 1.9 egentlig er. Bilen jeg hadde var riktignok en fabrikkutstyrt M-tech med senking, var en drøm og kjøre. Men klart...4 personer og noe bagasje, så tapte effekten seg ganske så mye. Når det gjelder historikken til bilen, så tror jeg BMW hvertfall vet service/verksted-historikken, men vet ikke om det er noe de vil opplyse om. Ring og hør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå