Mr.Silver Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 http://www.qxl.no/Article539338200/Bil_ ... /P/0/1/0/1 Kansje dette er repost , men veldig tøft gjort av selger synes jeg.
Dirty Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 hvorfor er det tøft gjort , han har jo satt fast pris på 269000,- NOK haddet de vært 0 fastpris, da hadde han vært tøff hehe
ChrZZ Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Auksjon og FastprisDu kan kombinere Auksjon med Fastpris. Det betyr at kjøpere kan by på din gjenstand eller kjøpe til Fastpris. Ved kjøp til Fastpris avsluttes auksjonen. Benytter ingen Fastprismuligheten blir den med høyest bud vinner. http://hjelp.qxl.no/selge_et_produkt:au ... s_fastpris Selgeren har valgt at man enten kan by (og høyeste bud vinner), eller kjøpe den her og nå, uten å by, til en høyere pris. Akkurat samme som "Buy now" på ebay. MEN: en annen ting er om han faktisk selger den med.. si.. 50-60 000,- i tap. Jeg TVILER. Jada jada. han er nok bundet på qxl, men jeg tar det hele med en god spade salt.
Mr.Silver Posted June 10, 2008 Author Posted June 10, 2008 Som nevnt lengre opp her så har han skrevet fastpris ja, men ikke noe minste pris. Ikke som jeg så iallefall. Blir en dyr annonse da, qxl skal ha 2% i suksessprovisjon.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now