Jump to content

Recommended Posts

Posted

hvorfor er det tøft gjort , han har jo satt fast pris på 269000,- NOK

haddet de vært 0 fastpris, da hadde han vært tøff hehe :P

Posted
Auksjon og Fastpris

Du kan kombinere Auksjon med Fastpris.

Det betyr at kjøpere kan by på din gjenstand eller kjøpe til Fastpris.

Ved kjøp til Fastpris avsluttes auksjonen. Benytter ingen Fastprismuligheten blir den med høyest bud vinner.

http://hjelp.qxl.no/selge_et_produkt:au ... s_fastpris

Selgeren har valgt at man enten kan by (og høyeste bud vinner), eller kjøpe den her og nå, uten å by, til en høyere pris. Akkurat samme som "Buy now" på ebay.

MEN: en annen ting er om han faktisk selger den med.. si.. 50-60 000,- i tap. Jeg TVILER. Jada jada. han er nok bundet på qxl, men jeg tar det hele med en god spade salt.

Posted

Som nevnt lengre opp her så har han skrevet fastpris ja, men ikke noe minste pris. Ikke som jeg så iallefall. Blir en dyr annonse da, qxl skal ha 2% i suksessprovisjon.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...