Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann selger en motor 520 24v for min bestefar, grunnet den er i deler(toppen) får med 1 hele og fine topp pluss 1 som er sprekk i, grunnen til at den er i deler er fordi den hadde sprekk i den gammle toppen og kjøpte da en annen topp, men der var eksosventilene bøyd, på 4 stk og den sisste er som sakt sprekk i og går muligens ann og sveise,(er ikke sikker) har og automatkasse til 520 24v og radiator som hører til automatgir. vi orket ikke stresse og kjøpte da en ny motor.

93468925 for en prat :)

km, er litt usikker, men kan få sjekket dette.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...