kaihore Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Kjøpte meg ny bil her en dag, med noen felger som ikke så så verst ut, men aner ikke hva slags merke det er. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 ikke veit jeg, men pene var de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Første eg tenkte var momo sport..(stemte ikke helt kanskje? ) men ikke godt å si, står det ikke noe inni de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Har du et bedre bilde? Har sett disse før, men husker ikke hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 ett par bilder til:) er ikke momo tror jeg, skal ta ett par skjikkelige bilder i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Atle Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Det er en orginal BMW felg som kunne kjøpes som ekstra utstyr til e36. Den er av bildet ekstra utstyrs katalogen til e36.Det var en eksklusiv felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Er det denne? http://www.turnermotorsport.com/html/de ... 6116760821 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Det er samme felgen jeg hadde før dette. Solgte de for 3000 kr til en bekjent. I ettertid har jeg fått bud på langt over 10 000.. Disse felgene er Org BMW og vannvittig eksklusive.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 takk for respons, hørest utruli tøft ut om dere har rett i at de er verdt så mye:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå