nitrox111 Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Hei.. Har akkurat koblet opp min Kicker L7 i en 92L porta kasse baki en E39 Sedan. Men har fått et lite problem.. Når jeg skrur opp lyden så "skramler/vibrerer hele bakluka veldig mye.. Er det noe jeg kan gjøre med dette? er jo ikke så veldig fin lyd egentlig. btw: Skiltet er det ikke, det har jeg fiksa med "skumgummi teip" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 først prøv å finn ut hva som lager lyden:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 blant annet hele lokket som "blåser opp og ned" og dunker i kantene rundt. f.eks. rett under bakvinduet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 du har ikke montert bassen slik at den spiller in i bilen da? virker som om du får all trykk inn i bagasjen. du kan også dempe bagasje lokket med STP fra installbay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Bagasjelukket på E39 er VEEELDIG tynn.. Har en kamerat og den ser du nesten beveger seg når du spyler med høytrykk spyler på den. Dunket på den og virker veldig tynn... Det vi gjorde med den var å legge et par lag med Vibroplast M1 fra installbay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Spill inn i coupe`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå