Jump to content

Recommended Posts

Posted

hei

holder på og bygge om min e30 316 til en 325i, noen som vet om jeg må montere ekstra bensinpumpe? må jeg evt ha bensintank fra en 325 i?

hvis jeg må montere bensinpumpe, er det noen som har?

Posted

Okei, først må det vites om du har en 316 eller 316i, dette er vesentlig! Har sett (kan ikke forklare hvorfor) facelift biler med M10 forgasser motor. (Sjeldent jeg ser 316 uten injection, derfor jeg vil gjerne ha det pressisert at det er en forgasser motor det er snakk om)

Har du gasser motor må du legge opp elektrisk pumpe da din har mekanisk som sitter på topplokket.

Har du derimot en 316i, så blir det lettere.

316i : 16141179992

325i : 16141179992

Samme pumpe.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...