kilaas Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 hei holder på og bygge om min e30 316 til en 325i, noen som vet om jeg må montere ekstra bensinpumpe? må jeg evt ha bensintank fra en 325 i? hvis jeg må montere bensinpumpe, er det noen som har?
Ad|oS Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 http://www.realoem.com/bmw/ Gå inn her å se på delenummeret til bensinpumpa til en 316 og deretter en 325. Grei måte å se om det er samme som sitter på begge
Fliid Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Okei, først må det vites om du har en 316 eller 316i, dette er vesentlig! Har sett (kan ikke forklare hvorfor) facelift biler med M10 forgasser motor. (Sjeldent jeg ser 316 uten injection, derfor jeg vil gjerne ha det pressisert at det er en forgasser motor det er snakk om) Har du gasser motor må du legge opp elektrisk pumpe da din har mekanisk som sitter på topplokket. Har du derimot en 316i, så blir det lettere. 316i : 16141179992 325i : 16141179992 Samme pumpe.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now