ice69 Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Har en 523ia 96 mod. Har skrangling fra kata. som om innmaten er løs... Forferdelig dyr den drit'n.. Noen med gode råd? skifte/fjerne osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firefighter Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 som en midlertidig løsning kan du jo åpne katalysatoren med en liten vinkelsliper og ta ut løs innmat for så og sveise igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Få svendsen til å bytte den ut med en cat de har, det koster ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Jeg åpnet katen med vinkelsliper og sveiste igjen... Syns det var helt greit jeg og har ikke planer om og bytte den ut før eu kontroll vist jeg ikke komme igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Jeg har en kat fra 520 97 mod uten innmat i, bilen gikk gjennom EU å alt ting, kan få kjøpe den for en billig penge om du er interisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 bytt i det minste ut med et rør, istedenfor en kat uten innmat. Blir bare motstand av et stort tomt rom inni katalysatoren. Ellers får du jo helt ok katalysator til rundt 1000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Er fjerna innmaten i katen min. Synes bilen høres sliten ut, men så er det en 4er med 200000 på nakken. Skal bytte til kat erstatter. Blir kanskje grei lyd med sekser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 bytt i det minste ut med et rør, istedenfor en kat uten innmat. Blir bare motstand av et stort tomt rom inni katalysatoren. Ellers får du jo helt ok katalysator til rundt 1000 kr. Det var ikke ille pris , hvor får man den i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mY6 Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 kjøpte en 2.5" på bilextra strømmen i fjor for 1099 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå