joachim_jensen Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Heisann. Trenger du noe til en e36? Da må du se her. Har orginale frontlykter (coupe/cab) orginale baklykter (coupe/cab) Orginale blinklys foran og side (coupe/cab) Orginale tåkelys M3 frontfanger solgt! Kamei lyktelister (coupe/cab) Orginale 15 alufelger til e34 med piggfrie vinterdekk.(Gamle dekk med godt mønster) Orginal venstre baklykt til e36 sedan Orginale blinklys foran til e36 sedan Gi meg et fornuftig bud så blir vi sikkert enige. Har bilde hvis du vil ha det. Send mail på dc_07no@yahoo.no Mvh Joachim jensen Arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Hvor mye skal du ha får M3 fangeren? hvor i norge bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Gi meg tilbud på M3 fanger og tåkelykter i pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim_jensen Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 ingenting er solgt enda. Fortsatt mulighet til å få kjøpt noe til en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 skriv hva du skal ha for m3 fangeren.. så vi kan se hva du krever.. så kanskje du blir kvitt noe.. original vel? i absplast fra bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim_jensen Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Har fått bud på 2500,- inkl tåkelys. Er ikke kjøpt hos bmw,men fra koed.dk er i abs plast ja,ligger fortsatt i eska.Helt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Den koster jo 2050kr her inne på forumet da men :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 I hvilken stand er tåkelysene i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim_jensen Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 god stand.ingen sprekker og de lyste når jeg tok de av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim_jensen Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 her er forresten noen bilder AutoDB-kode: 1912287 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larseno Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Gi meg en pris på tåkelysene i pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå