glenn.G Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 bud over 500. må hentes. befinner seg ved kongsvinger i hedmark
glenn.G Posted June 15, 2008 Author Posted June 15, 2008 farvekoden på panseret? husker ikke. bilen det satt på er på skroten
maasoey Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Hvis det er Diamantsvart, og det er bulkfritt, byr jeg 750
glenn.G Posted June 25, 2008 Author Posted June 25, 2008 Er det den som er en 316i og muska har hentet? det kommer fra en 86 mod 325i som jeg brukte som dele bil og den er skrotet
glenn.G Posted June 25, 2008 Author Posted June 25, 2008 Hvis det er Diamantsvart, og det er bulkfritt, byr jeg 750 tror det er diamant svart. husk at det må hentes! bare å komme det
maasoey Posted June 28, 2008 Posted June 28, 2008 Hvis det må hentes, blir det litt værre. Bor på Helgeland, så
glenn.G Posted June 28, 2008 Author Posted June 28, 2008 Hvis det må hentes, blir det litt værre.Bor på Helgeland, så ja det blir ett stykke å kjøre
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now