Tommy. S Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 heihei har holdt meg til mekking på 5 forkjellinge e36er over snart 3 år + en 520. fin hobby utdannelse - har bytta motor i alle utenom 520en. bl.a 2 m50b25. nå har eg kvitta meg med alle å har skaffa meg en 91 e30 320i cabbe, med litt sleten motor ble for mye karrosseri skruing på e36 ettervært. så nå har eg en utvendig strøken e30 jeg skal etter noe småting fokusere maskineri på Nå først skal jeg : - bytte cab trekket pga lekasje som vanlig - fikse motoren til caben ettersom den ik løfter trekket helt. -bytte clutch -sette inn m-tech interiør -2 12" proson subber - angel eyes ( vet det er stor diskusjon om ka som e finest av mørke lykter å angel eyes men eg tester det først siden eg har noen krystall blå fra før ) - det er lyst skinn interiør som skal renses. da bruker jeg en 120graders steam renser. måtte høre 20 forkjellige regler før eg fikk ta den heim. ( ska ta noen før å etter bilder ). - motoren taes etter hvært. må lære litt om e30 først. håper på mangen tipps og komentarer fra dere fler bilder å planer kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Har du skaffa m-tech interiør? Om ikke så har jeg en link på jobben til et firma som har noen M3 cab interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 ja det er bare til å legge den ut takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 http://www.car-parts-mueller.de/ De har et M3 Cecotto interiør i svart skinn blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 takker: mye fett her eg ska ta nytte av / af Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå