Sir Hofstad Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Kona begynte i ny jobb som selger i fjor høst etter studier. Tjener OK og ingen gjeld. Planen var å la henne kjøpe av meg den 92 325en jeg holder på med som er uten heftelser. Men vanskelig få noe svar noen plass. Takknemlig for tips
johjoa Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Det letteste er faktisk bare å slå på tråden til en bank eller lignende. Ring også får du vite sånn ca hva du kan lån iløpe av 5-10min|
Ad|oS Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Problemet er vel at bilen er såpass gammel. Forbrukslån regner jeg med ikke er aktuelt da det er for dyrt...
Der Barockengel Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Planen var å la henne kjøpe av meg den 92 325en jeg holder på med som er uten heftelser. Jeg antar at du har tenkt å la henne ta opp lån med 325en som sikkerhet? Du har kanskje sett denne tråden som omhandler litt om lån med pant i biler som er over 12-13 år gamle når lånet skal være nedbetalt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83364 Utfordringen består gjerne i å finne en låneinstitusjon som vil la deg overtale den til at denne 325en er så bra at den kan brukes som sikkerhet, også når den er 16 år gammel.
Espen M33 Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Elcon fikser det, men det er litt høy rente.. Ja, de kaller det kaskofritt lån. Men om man ser litt på betingelsene så ser man at det er omtrent akkurat like dyrt som å ta opp et forbrukslån. Tviler på om noen vil gi et rent billån på en 92 325i, men man vet aldri. Ringerunde er eneste løsning.
Sir Hofstad Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 Ordnet seg, og da blir 325en straks på veien
Rabies Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Elcon fikser det, men det er litt høy rente.. Tviler på om noen vil gi et rent billån på en 92 325i, men man vet aldri. Ringerunde er eneste løsning. Ikke noe problem det tror jeg. Jeg fikk rent billån på en 94 316i
Dirty Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Jeg fikk rent bil lån på min 92 model men så skal det sies at her jeg bor kjenner alle, alle + kjenner bankskjefen som ga meg lånet
Der Barockengel Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 her jeg bor kjenner alle, alle + kjenner bankskjefen som ga meg lånet Viktig poeng her - godt og nært kjennskap til kundebehandleren din i banken er alltid en fordel når man trenger noe ordnet raskt og smertefritt.
Gjest Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Det som irriterer meg er jo at ting blir avgjort alt etter hvem som tar telefonen. Fikk selv avslag på et lån i elcon, så ringte jeg direkte til en annen kundebehandler i samme avdeling som har gitt meg lån tidligere. - Der var det ingen problem og lånet ble innvilget.. Irriterende med knappetrykkeri altså..
Sir Hofstad Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 Ville låne bare en moderat sum, og sa vi hadde resten i egenandel. Så kunne hun ikke kjøpe bilen av meg, og jeg måtte ordne det. Så måtte den være eu-godkjent, og ordnet det. Og etter 4-5 turer sånn sier de at det MÅ være skilter på bilen Mulig jeg burde forstått det, men er ikke så vant med å låne da alle bilene mine er kjøpt av egne penger. Helst ville de låne kona mye mer, så hadde jeg visst lit mer og planlagt litt hadde jeg kommet og hentet M3en din
antiloop Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Siden hun er kona di hadde det vel vært enklest om hun hadde fått lånt bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå