Gå til innhold

E30 325i M50 Kompressor. Update s.32!


Steven
 Share

Anbefalte innlegg

Ang lyktene, nei. Ikke gjør det. Det er såpass forskjellige kontraster at jeg ikke har troen på at det vil bli bra. Er du heldig finner du en lik mhw lykt, Det ligger forresten startech på koed! To stykk sisst jeg så!

Jeg tror ikke du ut skilt før eu desverre, men de kan bestilles! Men har troen på at du fikser det! Kommer til å bli et jævla bra treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult bygg dette:) litt spesi med m-tech1 skjørt når resten er 2 da:)

Tror du kan ringe og bestille skilter nå vis du vil. Jeg bestilte til schulzen en mnd els før jeg henta de ut. Betalte bare omreg og viste kontrollseddel fikk ut skilta og fikk årsavgift i posten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ann å bestille skilter selv om den ikke er eu ok enda, men du får de ikke ut før alt er iorden! Det er jeg 99% sikker på, så noen andre får rette meg om jeg tar feil :) Men er ganske sikker på jeg gjorde med Opelen jeg hadde for 2 år siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang lyktene, nei. Ikke gjør det. Det er såpass forskjellige kontraster at jeg ikke har troen på at det vil bli bra. Er du heldig finner du en lik mhw lykt, Det ligger forresten startech på koed! To stykk sisst jeg så!

Jeg tror ikke du ut skilt før eu desverre, men de kan bestilles! Men har troen på at du fikser det! Kommer til å bli et jævla bra treff :)

Hmm...får se om jeg finner en tilsvarende lykt da :wink:

Kult bygg dette:) litt spesi med m-tech1 skjørt når resten er 2 da:)

Tror du kan ringe og bestille skilter nå vis du vil. Jeg bestilte til schulzen en mnd els før jeg henta de ut. Betalte bare omreg og viste kontrollseddel fikk ut skilta og fikk årsavgift i posten. :)

Supert, får ringe og bestille skilt da. Så ligger hvertfall de klar :)

Ang. m-tech 1 skjørt så har jeg desverre ikke noe valg der. Bilen er en pre-face så m-tech 2 passer ikke rett på uten videre pga. bakskjermen ble forandra på faceliften. Hadde m-tech 2 skjørt liggende faktisk, og prøvde de på. Men det var litt mye som måtte modifiseres til at jeg ville gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå har jeg lest igjennom hele tråden din og jeg må si at jeg er meget imponert over pågangsmotet ditt! ser ut som at vet hva du holder på med også,pen bil :wink: stå på videre!

hva er innpresset på felgene dine som du skal godkjenne med?

Må nesten si det er mer imponerende at du har lest gjennom hele tråden! Men takker! Har lært litt opp gjennom disse årene ja :)

Felgene tror jeg er ET37.

Hvor fikk du tak i de dekslene over ledningsnettet?

Det er kjøpt på koed. her: https://www.koed.no/2.1.asp?katstate=ny ... anker_3706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ser dårlig ut for E30en på E30meet. Bilen er klar til visning men de karene på BT hadde ikke nubbesjans å se på den denne uken pga. de var på reisejobb rundtom :/ Så da ryker nok hvite skilter før E30meet. Kan kjøre på prøveskilter da, men da er jeg ikke sikker på om jeg får lov å kjøre på banen. Og da forsvinner liksom hele greia med å kjøre 50mil en vei til Rudskogen. Det gjør jeg ikke bare for å ha bilen der og "stille ut".

Noen som har fått prøveskilter hos BT med banekjøring påskrevet? Holder det at det står Rudskogen på prøvekjøreseddelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ja, da er bilen godkjent! 8)

00amg8qvtdj0ep1nmhou.jpg

Vært på Rudskogen i helja og alt fungerte ypperlig, ingen problemer :) Fikk kjørt en del, men det var sinnsykt mye kø for banekjøring!

Tok ikke så mye bilder, så hvis noen har så er det bare å slenge ut! :)

dgqlmys1v5uc16zzrjex.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens! :) Blir gøy å kjøre på treff nå, uten å være redd for å bli stoppa :P

Er riktig det BrilleBjørn sier, er godkjent på grunnlag av Hartge H35-24. Og om det er kompressor eller turbo som gir de ekstra hestene har ikke så mye å si.

Rotrex kompressoren er egentlig en halv turbo også, sentrifugal kompressor med Holset turbohus og rotrex egen patent på giroverføring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...