Gå til innhold

E30 325i M50 Kompressor. Update s.32!


Steven
 Share

Anbefalte innlegg

fin bil :) men var det vanskeleg å få på m-tech 2 front?

Takk! Jeg kjøpte front og hekk ferdig modifisert til pre-facelift. Men det skal ikke være så vanskelig om du vet hvordan du plastrer. Må bare plastre inn nye fester, to foran og ett på hver side til en liten skrue. Samme bak :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil :) men var det vanskeleg å få på m-tech 2 front?

Takk! Jeg kjøpte front og hekk ferdig modifisert til pre-facelift. Men det skal ikke være så vanskelig om du vet hvordan du plastrer. Må bare plastre inn nye fester, to foran og ett på hver side til en liten skrue. Samme bak :wink:

front er enkelt. bare sette på 88+ frontblekk og fester så passer ALT!

istedefor og plastre plastre plastre....

bak må en nok plastre litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tid for oppdatering igjen. Stor kjørekomputer og cruisecontrol mottatt fra usa og montert :D Venter på ny wire til cruisecontrolen da jeg måtte ha gasswire for M50 motoren for at det skulle passe.

Jeg har også montert skjermene foran og valsa dem. Disse må også sparkles før de blir bra. Tenkte jeg skulle overlate dette til lakkereren.

Ellers har jeg hatt en biloppretter på besøk siden jeg ikke var helt fornøyd med rettinga som var blitt gjort. Det er fremdeles en liten bung i taket der skaden har vært. Så regner med å levere bilen inn igjen i løpet av neste uke så skulle de prøve å rette det opp med varme osv.

Har også fått tak i sort taktrekk fra tyskland. Dette er på vei. Så nå venter jeg egentlig bare på å få lakkert bilen. Men må få retta opp det taket før jeg gjør noe mer. Men målet er jo å ha bilen klar til første autoslalomløp den 11.mai. Så bør få fart på sakene snart!

Bilder! :)

Greit med en ekstra hendel!

IMG_1157.jpg

IMG_1156.jpg

IMG_1154.jpg

Cruise motoren

IMG_1164.jpg

Nye grenrør montert

IMG_1150.jpg

Nye og valsa skjermer

IMG_1153.jpg

IMG_1149.jpg

Sandblåst og rustgrunna takluke

IMG_1165.jpg

Fiksa fronten

IMG_1168.jpg

2 nye dører, og dere ser den bulken i taket på siste bildet

IMG_1161.jpg

IMG_1162.jpg

IMG_1134.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo heilt genialt bra ut det der! Konge med cruisekontroll... Kjøra med M20 min eg o då på autoslalåm:-)

Jess, har jo planer om roadtrip til Nürburgring i sommer, greit med cruisecontrol da! :D Du har din klar til autoslalom? Må lage deg tråd innpå her hvis du styrer med noe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...