haraldsenracing Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 blir bra nå har du bestemt deg for lakkfargen ? denna gangen må nesten eg og møta opp på autoslalom
JTS77 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Synd med skaden men kjekt å se at du ikkje gir opp.. Autoslalom?? Trenger info
Steven Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Synd med skaden men kjekt å se at du ikkje gir opp.. Autoslalom?? Trenger info For mer info om autoslalom trykk her: http://www.superstreet.no/forum/viewtopic.php?f=7&t=5388 Kommer en oppdatering senere med flere bilder. Har hatt bilen inne på karosseriverksted og fått gjort litt!
E30_Dale Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Ser jo heilt genialt bra ut det der! Konge med cruisekontroll... Kjøra med M20 min eg o då på autoslalåm:-) Jess, har jo planer om roadtrip til Nürburgring i sommer, greit med cruisecontrol da! Du har din klar til autoslalom? Må lage deg tråd innpå her hvis du styrer med noe Ja kjekt med cruisecontrol då ja. Konge med ring tur, tenkte meg ein tur te neste år eg . Bilen går det jo unda me, kjekt å sjå det.
Steven Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Da er bilen så og si klar for lakk. Gjenstår noe småputtel som jeg tar mens jeg venter på at lakkereren skal få tid til å ta min bil(om ca 1-2 uker). Fargen blir originalfargen diamantsvart metallic 181. Jeg har hatt bilen inne på karrosseriverksted for å gjøre en skikkelig finpuss på skaden. Og er veldig fornøyd med arbeidet de har gjort. Framskjermene hadde en dårlig passform(uoriginale) og det ble ikke noe bedre da jeg valsa dem. Så her måtte jeg kappe noen snitt i ytterkanten på skjermen for å få retta de opp. Dette funka og passformen er nå god Bilder sier mer enn tusen ord Passformen før jeg gjorde noe. Passformen etter litt småfiks.
RoaldJ Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 å herregud så dårlig passform det var på dine da!! var ikke bra på mine da, men mye bedre enn dette da.. hehe men dette blir bra ser det ut som
Steven Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 å herregud så dårlig passform det var på dine da!! var ikke bra på mine da, men mye bedre enn dette da.. hehe men dette blir bra ser det ut som hehe, var ikke så forferdelig dårlig passform før jeg valsa da. Var nok det som gjorde at de ble som de ble. Valsinga mi innibærer jo å dra skjermen litt ut også, ikke bare ta kanten liksom
JTS77 Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Ser meget bra ut, får håpe at sparkelet på taket ikke sprekker..
Steven Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Ser meget bra ut, får håpe at sparkelet på taket ikke sprekker.. Takktakk! Hehe, er ikke så mye sparkel igjen oppå der nå. Ser bare så mye ut fra tidligere fikse forsøk
Steven Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Snakket med lakkereren idag, og han kunne ta bilen inn på mandag eller tirsdag. Så da er det bare å vente. Har ellers fått ny girkasse. En Getrag 250 med annen utveksling på gira. 0.81 på 5 gir i steden for 1:1 som jeg hadde før. Da kan jeg bruke sperrediffen min med 3.91 utveksling og få normale gir.
Steven Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Da er bilen levert til lakk! Så nå er det bare å vente å kanskje rydde litt i garasjen Har også fått montert den nye girkassen og fått sammen eksosen med ny mellompotte. Nå er det blankpolerte grenrør og simons videre helt bak. Håper lyden blir bra! Bilder kommer når jeg har fått den tilbake
Nitrotox Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Sykt bra dette, mye ståpå vilje angrer nesten litt på at jeg solgte bilen og alle delene til deg
Steven Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Sykt bra dette, mye ståpå vilje angrer nesten litt på at jeg solgte bilen og alle delene til deg Takk for det! Ja, det har vært til veldig god hjelp de delene jeg fikk med hos deg! Fikk faktisk bruk for den ene giroverføringsdelen her om dagen når jeg bytta girkasse også. Fikk jo med en del av de stengene i forskjellige lengder. Men jeg angrer også på at jeg bytta vekk coupen. Skulle hatt den og bygd på når jeg krasja. Menmen, kommer seg denne her også nå !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå