winchester Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Den ble rålekker! Var slettes ikke stygge felger du skaffet deg heller
Steven Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Den ble rålekker! Var slettes ikke stygge felger du skaffet deg heller Takker! Ja, er veldig fornøyd med felgene, var uvant med det første. Men ble fort gla i dem Skal også få ta noen bedre bilder av bilen, er ikke akkuratt min sterkeste side dette med å knippse bilder
Rfoursk Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Tøft dette , må få sitte på ein tur nå snart å bilder fikse me lett
Trond.S Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Kul bil! Kompessor er snacks jeg gjerne skulle ha prøvd på en eller annen bil Hilsen Trond
Steven Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Tøft dette , må få sitte på ein tur nå snart å bilder fikse me lett Ja, vi må fikse en kjøretur å bilder i helga eller noe! Kul bil! Kompressor er snacks jeg gjerne skulle ha prøvd på en eller annen bil Hilsen Trond Takker! Ja, det bør du få prøve en gang! Må si det er litt smårått, å det er "bare" på 0,35 bars trykk
E30_Dale Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Du din JÆVEL! Kompressor allerede:-) Gromt ska vel spinnas så alldri før nå. Må ta meg turen sørøve snart då.
e30 tic Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 havnet kompressor oppi altså det har eg ikkje fått med meg før nå. kjekt med flere E30 med pustehjelp. ka trykk skal du opp på? org motorstyring osv?
Steven Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 havnet kompressor oppi altså det har eg ikkje fått med meg før nå. kjekt med flere E30 med pustehjelp. ka trykk skal du opp på? org motorstyring osv? Det havnet kompressor oppi her ja! Skal opp på 0.6 bar tenkte jeg, integrale8v / ELS Tuning her inne på forumet fra Skudenes skal hjelpe meg med datasprut, Haltech E6K Så håper det blir bra da Er ikke akuratt noe sykt nå med original styring og sprut. Men det blir nok en tur innover til etne når jeg har fått justert alt. Har en girkasse som tilhører Alexander som jeg skal levere tilbake
Steven Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Tid for update Har fått montert ny hovedbremsesylinder fra E32 750i. Denne hører til kaliperene som er montert foran og gjor at pedalen ikke lengre kunne tråkkes i bånn men heller føltes som jeg tråkka på en murstein Og siden jeg fremdeles har originale bremser bak måtte jeg også sette inn en bremsejusteringsventil til bakbremsene. Prøvde en tur med denne helt åpen og bakdekka låste seg med en gang jeg tråkka litt hardt på bremsen Men etter litt justering var det veldig fin balanse mellom for og bakbrems. Fikk også kjøpt en dumpventil billig av en kamerat, så hvorfor ikke montere? Handla T-rør på biltema og det passet veldig bra. Lyden ble også bra Oppsettet med T-ledd og bremsejusteringsventilen. Ferdig oppsett med dumpventil og litt rydding i motorrommet Det neste blir nå Haltech E6K datasprut, bytte reimhjul å opp med trykket til 0.6 bar og nye dyser. Så da tror jeg det skal bli bra, få den til å gå skikkelig på det oppsettet. Har også en intercooler liggende, blir kanskje nødt til å montere denne også med tanke på fare for tenningsbank med original kompresjon og såpass høyt overtrykk. Men vi får se hvordan det går. Broderen har en MLS toppakning jeg sikkert kan kjøpe om jeg blir nødt til å senke kompen.
Steven Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 Har holdt på med datasprut om dagene. Og det ble visst Vi-PEC v44 på meg integrale8v / ELS Tuning her inne på forumet leverer disse spruta og har hjulpet meg masse med dette. Er ikke helt topp enda pga. mapsensoren i vipecen er treg(faktisk). Den har en liten forsinkelse på vakuumdelen som gjør at bilen nykker litt når jeg gir brått gass. Så skal bytte hjerne når han er tilbake fra offshore. Har endelig fått sendt inn søknad for motoren, la også ved en liten søknad om å få øke effekten med kompressor Så får jeg se hva svarene blir Kommer litt updates og bilder på ting som er oppgradert når jeg har tid.
spruddel Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Sinnsykt prosjekt! Lest mange av de siste sidene og virkelig bra gjennomført dette her Og kuleste av alt er at du prøver med skilt og godkjenning, håper det går i boks! Hvor høy effekt regner du med når trykker blir 0,6 bar og alt er der det skal?
Steven Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 Sinnsykt prosjekt! Lest mange av de siste sidene og virkelig bra gjennomført dette her Og kuleste av alt er at du prøver med skilt og godkjenning, håper det går i boks! Hvor høy effekt regner du med når trykker blir 0,6 bar og alt er der det skal? Takker for det! Hvor mye effekt det blir vet jeg ikke sikkert enda. Men håper da på rundt 300hk. hvor mye ladetrykk det blir får vi se. Fant ut at det hjulet som jeg har på nå, som gir minst ladetrykk bikker 0.5bar på 5500rpm. Så hvor mye det andre hjulet gir vet jeg ikke. Har lyst til å ta turen til Håland tuning på Bryne å få mappa den på Dynapack Men vi får se hva det blir. Skal holde på med bilen i morgen, så det blir litt updates etter det, følg med!
Steven Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Ser da unektelig bra ut Steven! Takker for det! Har skjedd en del forandringer oppi motorrommet nå. Har montert intercooler og oljekjøler. Bytta dumpventilen med en resirkulerbar(hadde en åpen, men ble så mye mas). Lagt opp litt trykkslanger å sånn. Blir bilder snart, men har vært mye jobbing med en annen bil som skal selges i det siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå