Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nice bilder Rayman! :) Tror det blir litt skruing ikveld, så legger ut noen flere bilder senere :)

Nam:) Så ut til at det gikk greit også=)

Takker! Joda, går nå helt greit...men man vil alltid ha mer 8)

• 7 months later...
Skrevet

Stemmer det! Snart tid for hvite skilt nå igjen etter en vinter uten. Så hadde prøveskilt i helga å fikk montert intercooler med 2,5" rørgater. Tempen gikk fra 60+ til maks 25 grader med utetemp på ca 10 grader. Fornøyd med det. Før intercooleren hadde jeg bare slange rett til innsuget fra kompressoren.

Har også montert ny stoor radiator og ny diff. Diffen er en som jeg har bygd selv. 3.91 utveksling og shimsa lamellsperr :D

Så nå skal jeg bare ta EU-kontrollen så er jeg klar til mai treffet på våler ;)

Noen andre som skal på Våler i Mai eller?

Skrevet

Tok noen mobilbilder av bilen igår. Vaska den grundig og gnikka litt her og der. Så nå skal den være klar for hvite skilt. Leverte også søknad om ombygging idag. Leverte den personlig så han leste kjapt gjennom den på kontoret å fikk noen kommentarer etterpå...kun positive! :D Han mente dette ville gå bra med disse bremsene osv som jeg hadde dokumentert i søknaden. Så da er det bare å vente på svar! :D Han mente det ville ta opp til en måned før jeg fikk svar :o Hadde visst mange E30 godkjenninger inne nå etter den nye "regelen" :P

bx7ryqfwyopr9w7kie5d.jpg

tjeivzq7kor48qavrvt6.jpg

l0swguuxg9796mq0j2kt.jpg

u8s8szjqp8ep76niu070.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...