Steven Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Nice bilder Rayman! Tror det blir litt skruing ikveld, så legger ut noen flere bilder senere Nam:) Så ut til at det gikk greit også=) Takker! Joda, går nå helt greit...men man vil alltid ha mer
Steven Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Stemmer det! Snart tid for hvite skilt nå igjen etter en vinter uten. Så hadde prøveskilt i helga å fikk montert intercooler med 2,5" rørgater. Tempen gikk fra 60+ til maks 25 grader med utetemp på ca 10 grader. Fornøyd med det. Før intercooleren hadde jeg bare slange rett til innsuget fra kompressoren. Har også montert ny stoor radiator og ny diff. Diffen er en som jeg har bygd selv. 3.91 utveksling og shimsa lamellsperr Så nå skal jeg bare ta EU-kontrollen så er jeg klar til mai treffet på våler Noen andre som skal på Våler i Mai eller?
Steven Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 gikk ikke så bra på eu kontrollen mao? Har ikke vært på EU kontroll enda. men regner med det skal gå greit
Kristian Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 ja får krysse fingra gatebil treffet du tenker på i mai da?
Steven Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Tok noen mobilbilder av bilen igår. Vaska den grundig og gnikka litt her og der. Så nå skal den være klar for hvite skilt. Leverte også søknad om ombygging idag. Leverte den personlig så han leste kjapt gjennom den på kontoret å fikk noen kommentarer etterpå...kun positive! Han mente dette ville gå bra med disse bremsene osv som jeg hadde dokumentert i søknaden. Så da er det bare å vente på svar! Han mente det ville ta opp til en måned før jeg fikk svar Hadde visst mange E30 godkjenninger inne nå etter den nye "regelen"
bård Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Feit e30 du har der:) Men hva er den nye "regelen" du refererer til i innlegget over?
Steven Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Feit e30 du har der:)Men hva er den nye "regelen" du refererer til i innlegget over? Takk for det Se her, innlegget litt nede av bbmw som er markert viewtopic.php?f=9&t=174847&start=105
M|Fjeld Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Flott bil du har fått deg! Får håpe søknaden blir godkjent da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå