Steven Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 Ja, var på Våler i helja å taka E30en. Det er sånn som skjer og livet går videre Bilen fungerer toppers teknisk og jeg kjørte 10 timer hjem med den på søndagen uten problemer. De skadene som jeg fikk var: bulk i begge dørene venstre side, liten bulk i forskjerm venstre side, veldig bulka tak, lita sprekk og muligens litt bøyd A-stolpe høyre side, bulk i C-stolpe rett bak håndtak på døra høyre side og nederste del av fronten røyk. Ellers er det ikke en skramme. Alle vinduer intakt, noe som var veldig overaskende...men selvfølgelig bra siden jeg kjørte bilen hjem igjen Så nå har jeg masse forskjellige tanker om hva jeg skal gjøre. Den skal ikke kastes med mindre noen har et billig E30 320-325 kaross til meg som er brukende til å flytte alt over på? Hvis ikke blir det bane/gatebil. Vurderer å bytte tak til et uten takluke. Resten haster jo ikke så veldig. Har lest litt rundt og funnet ut at takbytte ikke er så veldig vanskelig. Har selv tigapparat og litt erfaring med tigging. Så det å sveise skal jeg fikse selv. Noen som har tanker om dette, evt. gjort det selv? Det værste med alt er jo at når jeg kom hjem på søndagen hadde jeg fått svar fra BT med ja på søknaden min. Noe som vil si at jeg kunne kjørt opp med bilen uten å ha gjort noe som helst mer enn å benka den og fått gyldige bremsepapirer og fått den godkjent slik som den er. Men det ble plutselig litt værre med taka bil.
SSM Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Hadde tatt en telefon til Bakkevig jeg, og fortalt hva som hadde skjedd. Kan jo muuuuligens hende du kan få godkjent motoren selv om bilen ser slik ut som den gjør. Er vel ikke krav til å ha rette karosseri plater? Jeg hadde også kanskje tatt å vist bilen til dem uansett viss du skal bytte tak, så får du det dokumentert også.
Kristian Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Rett opp bilen, å få den godkjent. Å Ikke minst ha bilen registrert:)
e30 tic Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Rett opp bilen, å få den godkjent. Å Ikke minst ha bilen registrert:) Ja alt anna er jo å gå "feil vei"
G-RACING Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Bytta tak på min e30, sjekk prosjekttråden min, viser litt bilder der
Sund.M3 Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Rett opp bilen, å få den godkjent. Å Ikke minst ha bilen registrert:) +1
mOMOe Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 næmen, se hvem som sitter på andre siden av bordet der a gitt
Steven Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 haha, din sniiik! finn en ny E30 coupè til meg heller!
Steven Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Skal du bort på treff Steven? BMWCCN på Rudskogen du tenker på? Blir hvertfall ikke det dette året...føler at jeg må nesten ha en bil å kjøre for å ha mest utbytte av et slikt treff du da?
sector59 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Skal du bort på treff Steven? BMWCCN på Rudskogen du tenker på? Blir hvertfall ikke det dette året...føler at jeg må nesten ha en bil å kjøre for å ha mest utbytte av et slikt treff du da? Nja har ikke planlagt noe men ikke umulig jeg stikker bort
Sund.M3 Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 det dekselet du har over ledningene ved torpedoveggen, hvor fikk du tak i det?? kjip det som sjedde med bilen håper du får den på veien i gjenn, eller motoren i et nytt karossori
E30_Dale Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Det var dritkjipt. Men det var nå greit å hørra at ikkje det var alt for galt....
Steven Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 det dekselet du har over ledningene ved torpedoveggen, hvor fikk du tak i det?? kjip det som sjedde med bilen håper du får den på veien i gjenn, eller motoren i et nytt karossori dekselet er kjøpt på koed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå