Gå til innhold

E30 325i M50 Kompressor. Update s.32!


Steven
 Share

Anbefalte innlegg

hahaha... det er den beeeeste pressa jeg har sett i hele mitt liv! :D

Tror kanskje du bør finne deg en ny tavers.. den ser veldig råtten ut.

haha, ja ble veldig overaska over meg selv da den fungerte så godt som den gjorde! Men ny travers ja? Koster vel flesk å kjøpe helt ny, men er vel mye jobb å ta en fra skroten også:/

Nydlig e30.. Er det stor forskjell med m50 motoren?

Hehe likte den pressa der jeg og Smile

Takk for det! Ja, er veldig mye forskjell på motorene. Det er en mye bedre og sterkere motor som merkes godt:D

pen bil

har du prøvet å kjøre bilen med de girkasse-foringene?

De fleste sier komforten blir helt borte. bare risting igjen

Hmm, har ikke prøvd bilen etter jeg bytta motor- og girkassefester. Men får ikke håpe det ødelegger alt for mye. Grunnen til at jeg bytta var jo at de gamle var så myke at motoren skled fram under kraftig oppbremsing slik at girstanga gikk ut av gummiforingen. Har vell skjedd 3 ganger nå. Å vil tro det er bedre å slippe det enn noe ekstra risting i noe som nå blir og er en stiv bil uansett :lol:

Ble seint fra galeien idag. Er nesten edru her jeg sitter :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fekk av høyre hånbrekk wier til slutt ja, og fekk ned bakstillinga:P

du kan få bærearmar og travers av meg ,, har eit par liggande kan du sei:P

muligt å kjøpe den eine org traver foringen din som du har pressa ut om du ikkje har heve di?

må gi ein lyd når du har fått den ferdig då så må du ta deg ein tur å sjå på mine e30ar .. har fixa den svarte e30 som blei krasja. hadde to polakkar fra jobb på besøk som er bil karrosori fixera ti å bytta ut d som va ødelgt. Blei jækla bra.

kor du kjøpte di svare fjærene dine som du hadde bak på bilen?

E30 din kjem te å bli jækla bra når den e heilt ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fekk av høyre hånbrekk wier til slutt ja, og fekk ned bakstillinga:P

du kan få bærearmar og travers av meg ,, har eit par liggande kan du sei:P

muligt å kjøpe den eine org traver foringen din som du har pressa ut om du ikkje har heve di?

må gi ein lyd når du har fått den ferdig då så må du ta deg ein tur å sjå på mine e30ar .. har fixa den svarte e30 som blei krasja. hadde to polakkar fra jobb på besøk som er bil karrosori fixera ti å bytta ut d som va ødelgt. Blei jækla bra.

kor du kjøpte di svare fjærene dine som du hadde bak på bilen?

E30 din kjem te å bli jækla bra når den e heilt ferdig!

Jada, fekk det ned til slutt! Travers og bærearmer har jeg kanskje fiksa meg da naboen hadde noe liggende. Så får kikke litt på tilstanden på den først. Foringene kan du bare hente. Ligger her dei:) Tenkte det var noen som kunne få bruk for dem da de er ganske fine.

Ja når bilen er på veien igjen så får jeg ta turen inn å kikke litt! hehe, begynner vell å ta form der borte også da hvis du har leid inn polakker!:D

Fjærene er k-sport og hører til coilvoers understellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fixa den svarte e30 som blei krasja.

Er vel ikke den 320 86.mod som jeg krasja vel? :P påkjørt fra siden inn i passasjersdør?

BTW! Steven, noge så skjer her eller? :)

Tror han snakker om en som broren hans krasja for ann;) Joda, skjer vell litt her, men har ventet på at delene skal bli sandblåst, så har ikke fått gjort så mye ellers. Men skal få gjort noe idag tenkte jeg, oppdaterer senere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...