Steven Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Ok, kjempeflott. Bilen skal lakkeres på nytt uansett så har ikke så mye å si så lenge den ikke er dravrusta. Ringer deg når jeg nermer meg jeg
Steven Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Det er vell kanskje på tide å lage litt nytt liv i denne tråden. Fordi bilen har vært inne på karosseriverksted og blitt retta opp. Jeg har fått tak i ny dør, nye lister og diverse annet snacks som skal monteres Planen er å ta alt rustet før lakkering. Jeg skal hvertfall bytte framskjermene, begge de ytre kanalene og fjerne antenna bak. Det blir nok også shina opp med litt ny lakk i motorrommet. Framskjermene skal også valses på ny. Regner med å få bilen inn til lakkering i løpet av mars måned. Ny eksos skal også sveises da den jeg har nå tar borti til tider ved skarpe svinger + at mellompotta er helt hol og lager endel unødvendig støy. Det som er handla inn er: (grønt er montert) - Ny dør - Shadowline støtlister - Dørlist på framdør - 2 nye ytre kanaler - 2 nye framskjermer - Originale speil med el.justering - El.ruter til alle dørene - Blankpolerte grenrør - Originalt brannslukningsapparat . Nye motorromsklistermerker - FK Kønigsport coilovers Her er noen bilder jeg tok idag, bilen er dekket av støv som der ser.Men det går nå hvertfall rett vei! Blir nok til at jeg begynner på kanalene og diverse på mandag, og det vil oppdateres med bilder etter hvert!
Steven Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Dette går jo rette veien! Lykke til videre! Takk for det!
///christian Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Ser jo meget bra ut i forhold til bilen på side 6. Det er meget bra fremskritt, å det ser ut som om at du har nok med arbeidslyst! Lykke til!
haraldsenracing Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 blir kjempe bra detta! er det sebring grenrør du har handla deg ?
Steven Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Takk for kommentarene, det gir bare ekstra arbeidslyst Nei jeg tror ikke det er noe Sebring, var på Bømlo og henta det hos en kar for småsmpenger. Men det ser ut til å være av kvalitet
///christian Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Må bare si det, synes faktisk ikke 4dørs er noe særlig, men din er/var faktisk kjempe pen!
Spiff Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 uflaks det der, men ser ut til og ordne seg da, så ut til og være en pen bil, selv til og være 4 dørs!
Steven Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Tid for oppdatering igjen, har ribba hele bilen og begynt å ta rust. Ting tar litt tid når man ikke har gjort det før. Holder på å bytte ut kanalene og prøver å gjøre mitt beste. Men har nå gjort ferdig venstre sida, og høyre sida er ferdig behandla med rustmiddel. Så i morgen sveiser jeg fast den siste kanalen. Er kun de ytre jeg bytter ut. Men har sveist inn nytt stål der det trengtes på de indre, var ikke så mye men litt. Her var det også en skade etter flaggstanga, har rusta litt ekstra siden bilen sto ute en dag i litt regn med dette såret. Før jeg starta hvertfall, venstre side. Etter litt fiksing. Foran Litt fra høyre siden som jeg skal ta å gjøre ferdig i morgen da det rustgreiene måtte tørke litt. Motorrommet ferdig ribba, skal ta og demontere grenrøyra på motoren og maskere hele motoren før jeg begynner å pusse oppi der. Men hele motorommet skal pusses ned, grunnes og lakkeres opp. Bestiller også noen forsterkninger på koed imorgen som skal sveises inn mellom tårna og hjulbuene. Bagasjerommet skal også pusses ned, grunnes og lakkeres opp igjen. Har starta litt på rustfjerning/sliping. Og til slutt noen bilder av bilen slik den ser ut nå.
leif harald Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Som sakt tiligere, dette ser jo veldig bra ut Å takk for hjelpen med koblinga av m50
E30_Dale Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Hvis du trenge dører så har eg o! Tenkte barra på at det e litt kortare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå