olemlong Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Kontakt: olemlong@hotmail.com 1000,- (pruting er lov=) dette er kun styre enheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Er det mulig å bytte kun denne om man har manuelt klima fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemlong Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 jah det er mulig, men da trenger du flere deler og slikt som ligger bak denne enheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Ok. Og jeg antar du ikke har disse siden de ikke er lagt ut...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemlong Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 har desverre ikke de nei;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas83 Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 kan jeg sette det i bilen min en 318iscoupe e 36 med aircondition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå