olemlong Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Kontakt: olemlong@hotmail.com 1000,- (pruting er lov=) dette er kun styre enheten.
shv Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Er det mulig å bytte kun denne om man har manuelt klima fra før?
olemlong Posted June 12, 2008 Author Posted June 12, 2008 jah det er mulig, men da trenger du flere deler og slikt som ligger bak denne enheten.
shv Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 Ok. Og jeg antar du ikke har disse siden de ikke er lagt ut...?
texas83 Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 kan jeg sette det i bilen min en 318iscoupe e 36 med aircondition.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now