Diesel power Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Hmmm, mangler ikke på huer som tenker nede i Bayer`n tydeligvis
Jonner'n Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 ganske sykt.. utrolig hva de får til med wire og et stykke tøy her er forresten en artikkel fra vg.no: http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=512938
BoSJo Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Hmmmm, spesielt. Får håpe det er strykefritt stoff, hadde vert litt leit å måtte stryke bilen etter hver vask
Astri Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Det va jo drit rått! Den forelska eg meg i... Men den kan nok ikkje vær særlig solid i ein krasjtest tenke eg meg.
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Altså.. når noe kommer fra tyskland og heter Gina, så tenker jeg (uheldigvis?) på noe ANNET som Tyskland har "eksportert" før som også heter Gina
fish Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Altså.. når noe kommer fra tyskland og heter Gina, så tenker jeg (uheldigvis?) på noe ANNET som Tyskland har "eksportert" før som også heter Gina Ikke Gina, men Inga heter hu du tenker på
Stephan.s Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Trolig flere tiår før noe slikt ruller ut til markedet. Men føler for å sitere en kommentar fra youtube: technology making it easy for robbers: they'll just need a knife.think different, right?
Jonner'n Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Tøft navn... hva om VAG hadde produsert denne... hehe Æ tog han!
E30_Dale Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Genial tankegang, "thinking outside of the box". Veldig tøft en bil i tøy Bare ikke vaske den i vaskemaskinen på for høy temperatur....
ChrZZ Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Altså.. når noe kommer fra tyskland og heter Gina, så tenker jeg (uheldigvis?) på noe ANNET som Tyskland har "eksportert" før som også heter Gina Ikke Gina, men Inga heter hu du tenker på ååååå neida. Tenker på Gina Wild -->
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå