fredriko Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 På min 540 har jeg 2stk wire`e inn på luftspjeldet, hva er den andre til?
Ballder Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Er nok heller fartssperra-ta den av så får du mer fart.
Deep Dish Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Det er nok vaieren til antispinn som Ballder sier.. På min bil så røk nettopp denne vaieren og da begynte ASC lyset å lyse og antispinn funksjonen funket ikke lenger.! Og nei, jeg har ikke fått noen mer fart på min bil..
fredriko Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Skrevet Juni 15, 2008 Takker for svar. iverseo: har aldrig nevnt noe om at jeg vil ha mere fart bare nysjerrig.
rekkeseks Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Hei. Tror jeg har problem med gasspjeldet på min e39 97 modell. Fikk en feilkode 83 intervention ASC. Bilen fusker og stopper innimellom. Lurer på om gasspjeldet derfor lukker når det ikke skal??? Andre ganger går den helt normalt. http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Gikk inn her og så at kontakta på gasspjeldet heter kontakt(ASC+T)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå