TB328i Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Hallo! noen bilder av bilen min... ble fler enn bare noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 åh! Nydelig! finner ingen ting å sette fingeren på! PERFEKT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 tusen takk! det varmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Ville skifta til smale lyktesenkere og blinklys som går mer i ett med lyktene, revet av sotingen bak og tona både foran og bak likt, putta på tåkelys og bremseluftkanaler. Bimmers-merket på listene falt ikke helt i smak hos meg desverre... Forresten, er eksosen veldig liten, eller ser det bare sånn ut fordi den er skåret skjevt? Men er egentlig en veldig pen bil da Hadde gjerne tatt den jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 eksosen er orginal e46 328i ting som skal gjøres: blink med sort bakgunn, spreder med sort bakgrunn, bremsekanal tone framrutene. gidder ikke ta av på bakrutene. og øyelokka blir! bimmersmerkene forsvinner hvis listene skal lakkes. hadde et lite uhell for litt siden, så litt av fronten er ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 kan ikke si noe anna en at slik skal E36 se ut eneste jeg ville gjort var og tatt av sotinga bak ellers var den perfekt grått interiør i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Tusen takk! lys grått skinn ja. er enig i at sotinga er litt for mørk men det er så drit å ta av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 da har du noe og gjøre når du har god tid da åja, åssen stand er det i? slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 førerstol og midtarmlene er litt slitt, men ikke noe å klage på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 åja men det er bra vertfall fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Pen bil ingen tvil om det, men som flere her sier er jeg enig i sotingen av sideruter bak var mindre pent. Litt soting forvinduer og bakvinduer og bilen er perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Ohch. Det er slik en e36 coupe skal se ut Kan være enig i de øyelokkene som er litt tynnere, samt hvor er tåkelysa? Den lista du har på bagasjerommet, hvor har du kjøpt den? Er det en helt vanlig e46m3 list, eller er den spessialtilpasset e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 hmmm... hvis det er slik en e36 skal se ut lainlidude? hvorfor kommenterer du da grøftelys og øyelokk? men jeg er ganske enig med ad|os... og sot alle vinduer likt! da får du en fin bil var ikke gal nå heller da men litt detaljer, så er vi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Ohch. Det er slik en e36 coupe skal se ut Kan være enig i de øyelokkene som er litt tynnere, samt hvor er tåkelysa? Den lista du har på bagasjerommet, hvor har du kjøpt den? Er det en helt vanlig e46m3 list, eller er den spessialtilpasset e36? Kjøpte den av Hartgeia her på forumet. samt grillramma og fangeren. han driver å importerer BMW deler på hobbybasis. kan trygt anbefale han. var litt klønete for en liten stund siden, så har ikke rekt å få alle deler på plass, derfor ingen spredere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Hehe, den var jo generelt fin, men om jeg skulle pirke på noe så med det ha vært det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå