kris32 Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Fin bil Men du burde egentlig sota alle ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 mange takk! har planer for rutene, men liten tid og penger. blir nedprioritert til fordel for MC og drivverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 ikke så fin lenger... en britisk panservogn bråstoppet, det gjorde jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Ehh nei, det forn si Hvordan greide du å skade panseret ++ uten å skade framskjermen? Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Skjermene er jo deformert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Han mente nok fangeren... Mange som kaller fanger for skjerm av en eller annen grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 huff triste bilder dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 neineineinei dette var triste bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 ja kjipe greier... er det noen som kan gi meg en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 ja kjipe greier... er det noen som kan gi meg en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 AU AU AU!! satt å leste gjenom tråden å tenkte jeg skulle komentere litt, men men..... hva har skjed?? kjipe greier... Ja jeg har en ny en til deg ja 325 ta kontakt viss interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 traff en gaske høy range rover. det eneste som skjedde med den var noen riper i hengerfestet og litt blå lakk. men den var akkurat lav nok til å ødlegge den nye fangeren min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Kondulerer... Har du pågangsmot til å få reparert dette med en gang? Full kasko eller bare delkasko? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 der ja. endelig var de stygge "øyenskyggene" borte fra lyktene. kipt det der. var en fin bil til dette skjedde. Jeg forslår sorte lykter med tilsvarende sorte bliklys foran, når den blir bygget opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå