Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker å kjøpe en 3,5 turbomotor helst orginal motor som er komplett med lednings nett osv. som jeg da skal ha i min E34 535 som jeg kunne tenkt meg turbo på, så da har jeg funnet ut at jeg kan prøve å skaffe meg en sånn motor. noen som har el vet hvor jeg kan kjøpe en sånn motor, frister ikke å kjøpe en hel bil, for er synd å kjøpe en sånn klassiker og ribbe den for motor osv. det syns jeg ikke noe om.

Når jeg først skriver ett innlegg her så lurer jeg på om noen vet hva slags kasse som orginalt sitter i en e34 535i.Er det samme som sitter i E28 535i?

Skrevet

Jeg har en liggende som jeg vurderer og selge.

Den ligger i kasser, siden jeg tenkte å overhale den men tiden streker dessvere ikke til :?

Motoren har en dårlig kam, men eller ser de meste greit ut.

Den er komplet med alt du trenger og ikke trenger.

Du får komme med et bud...

Skrevet

har ikke peil på priser på sånne ting.. hehe.. kom med en pris;) kan jeg kjøre den med den kassa jeg har på den der? hehe..

Skrevet
har ikke peil på priser på sånne ting.. hehe.. kom med en pris;) kan jeg kjøre den med den kassa jeg har på den der? hehe..

du kan ute problem kjøre med den kassen ja...har solgt en del slike motorer det siste året,prisene varierer sterkt avh. av stand.

solgte for kort tid siden en komplett slik,delvis demontert...god motor for 5000,- men pris alt fra 5000-10000 om den er serdeles bra ville jeg sagt.

Skrevet

mellom 5000 og 10000 høres over komlig ut, men da må det være en god motor vel og merke. vet ikke om en motor da? som er delvis montert som er i fin stand..

vet du hvilke kasse jeg har? er litt nysjerrig på sånne ting.. er det samme som sitter på e28 m535?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...