EBørøsund Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Som topic sier skal jeg selge touringen. Evt bytte i annen bil. Bilen er senket 50/30, godkjent i vognkort. Alt av foringer er byttet, PowerFlex hele veien, sånært som traversforingene bak. Nye støtdempere forran og nye belger bak. 99% rustfri, en liten flekk på venstre forrskjerm. Meget pent interiør, bærer ikke preg av kilometerstand. Interessert i å bytte i rimeligere bil, e36 touring eller e34 touring Kom med forslag;) Spørsmål, bud og hva det nå skulle være, sms, ring, mail, PM eller her i tråden. 93690252 espenb86@gmail.com Bilder i tråden kommer ila. kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 AutoDB.no Håper noen er interesserte i ta over bilen;) Bilen er i bra stans, både teknisk og utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Så meget bra ut den der da. Spesielt skinn interiør eller? Har en kompis som har en 97 528ia med samme type skinn. Din ser ut til å være godt holdt og godt utstyrt Masse komfort i den ja. (Gratis bump til deg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Takker Torbjørn E39. Er ikke mange med dette interiøret rundt omkring nei. Har flere ganger fått spørsmål om det er byttet, ettersom det ser så godt holt ut. Av utstyr er det vell bare kjøre komputeren jeg savner, eller savnet i starten... Er jo ikke mye som står der du kke finner ut av selv heller da;) men er satt i blinklysbryter med BC-knapp, så er vell bare noe ledningsnett som skal til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Virkelig ingen som har lyst på denne gulle goe vogna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Å da var jeg på topp ei stund igjen;) Bytter gjerne i e36 eller e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Skulle gjerne ha bytta med deg, men ligger nok litt for høyt i pris til at eg har råd... Likte godt interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Horcas Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Innbytte i 95 mod 320 touring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Innbytte i 95 mod 320 touring ? Svar gitt på PM. Interessant det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Innbytte i 95 mod 320 touring ? Svar gitt på PM. Interessant det;) Ny PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Da var bilen solgt;) Eller bytte i 320i:) Gleder meg til å hente den å legge ut noen bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg