jk_conix Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Fikk opp denne meldingen på check controlen i deshjen idag. Tror denne er den samme. Getriebeprogram. Transmission fail-safe program. Trolig feil på automatgir, går over i nødprogram (2. gir) (Tatt ut fra check control delen her på forumet) Hva vil dette si? Hva må jeg gjøre? Fikk ikke startet bilen engang.
Sir Hofstad Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Går i 3dje. Får du ikke startet bilen er bryter for posisjon til spake defekt, og den er i startsperre, vil jeg tro. Annet som lager slike problemer er dårlig spenning på batteri og lader.
pelle123 Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Ofte dukker dette opp når du starter bilen, da kan det vere fordi batteriet er litt dårlig og du får ikke nok spenning til all elektronikken. På min 1993 530 er det kjørelys som slår seg på med tenningen, da kan det vere at man ikke får nok spenning i oppstartsøyeblikket.
jk_conix Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Det løste seg med å bare lade batteri opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå