Martin-D Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Heisann, har en E30 Cab som jeg er nødt til å bytte bakvinduet i kalesjen da dette er revet opp og ser helt jævlig ut. Noen som vet om det er mulig å gjøre selv, eller hvor mye det koster å få gjort det på et verksted? Eller er man nødt til å høre med f.eks en sal-maker? Har null peiling selv, så da håper jeg dere andre BMW-guruer kan være hjelpelige med dette
Martin-D Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Ringte til et firma utafor Oslo i dag. 11000 for ruta inkl jobb og moms, eller 25.000 for bytte av kalesjen. FY FAEN.
A. Larsen Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 se litt på autodb mange som selger kalesjer. De er sikkert inne i miljøet å kan peke deg i riktig retning. Høres ut som firma kanksje var for litt dyrere cabrioleter. (no offence)
Martin-D Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 Vært i kontakt med en hyggelig kar fra Larvik som har et firma som heter "Autopoint", han kunne ordne ny kalesje for ca 9000kr, ferdig montert med moms og alt. Kommer nok til å slå til på den tror jeg, denna cab`en skal bli fin
snowhoe86 Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 lyst til å pm`e meg nr hans eller? hehe..må skifte vindu selv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå